بازنشستگان خُبرگان مدیریت شهری هستند

شهردار شهرضا گفت: بازنشستگان گنجینه‌های تجربه و تخصص هستند اما و متاسفانه بعد از بازنشستگی به راحتی رها می‌شوند و دستگاه‌ها از تجربیات آنها استفاده نمی‌کنند.

به گزارش ایمنا، حبیب قاسمی در جمع بازنشستگان شهرداری شهرضا، اظهار کرد: بازنشستگان را نباید رها کرد، بلکه باید از تجربیات آنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه شهر استفاده از تجربیات بازنشستگان است، خاطرنشان کرد: بازنشستگان سرمایه‌های با تجربه مدیریت شهری هستند و متاسفانه بعد از بازنشستگی به راحتی رها می‌شوند و از تجربیات آنها استفاده نمی‌شود.

شهردار شهرضا منابع انسانی را مهم‌ترین سرمایه هر سازمان و نهادی دانست و  گفت: شهرداری شهرضا با قدمت یک قرن تعداد زیادی بازنشسته دارد، نیروهایی که زحمت کشیدند و جوانی خود را صرف آبادی شهر کردند.

قاسمی گفت: به پیشنهاد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری جلسه‌ای با عنوان هم اندیشی با بازنشستگان شهرداری برگزار شد تا از تجربیات و دانش آنان استفاده شود.

شهردار شهرضا از وجود ۹۶ بازنشسته در شهرداری این شهر خبر داد و عنوان کرد: شهرداری در آستانه تدوین پیش‌نویس بودجه سال ۹۹ است و سعی می‌کنیم بازنشستگانی که مسئول درآمد و بودجه‌نویسی در سال های قبل بوده‌اند را برای همفکری و مشارکت دعوت کنیم. 

قاسمی هدف از تشکیل این جلسه را هم‌افزایی و همدلی بین کارمندان بازنشسته و شاغل شهرداری دانست و افزود: بسیاری از مشکلات امروز مدیریت شهری بررسی و از تجربیات بازنشستگان در تدوین برنامه جدید استفاده شد.

کد خبر 404564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.