کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط ۴

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط ۴ گفت: روزانه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار سفر از طریق مترو تهران انجام می‌گیرد که امروز این آمار چندین برابر شد.

به گزارش ایمنا، محسن محمدیان با اشاره به گلایه‌مندی شهروندان به دلیل شلوغی مترو اظهار کرد: همانطور که سطح خیابان‌ها و معابر به دلیل برگزاری مراسم باشکوه عزاداری شهید سپهبد قاسم سلیمانی شلوغ است در خطوط مترو نیز ازدحام جمعیت وجود دارد که خط چهار با شلوغی بیشتری همراه شده است. 

وی افزود: تمامی قطارها را به خط چهار اضافه کرده‌ایم، اما به دلیل ازدحام جمعیت، شهروندان باید کمی صبر و تحمل داشته باشند تا تخلیه مسافر انجام گیرد. 

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر با تمام توان شرکت بهره‌برداری مترو مشغول ارائه خدمت به مسافران است، گفت: سرفاصله حرکت قطارها به ویژه در خط چهار، دو دقیقه است و مسیرهای انقلاب و تئاتر شهر هر دو دقیقه یک قطار برای مسافران در نظر گرفته شده است. 

وی تصریح کرد: صددرصد ناوگان تهران در حال حاضر به کار گرفته شده و قطارهای فوق‌العاده نیز به خطوط افزوده شده است. 

محمدیان گفت:‌ گزارشی در مورد خرابی پله‌برقی‌ها به ما واصل نشده و از شب گذشته سرویس‌های لازم انجام گرفته تا مشکلی در این راستا نداشته باشیم. 

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران عنوان کرد: روزانه بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار سفر از طریق متروی تهران انجام می‌گیرد که امروز به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت، سرفاصله حرکت قطارها کاهش پیدا کرده و این ظرفیت به چندین برابر رسیده است. 

منبع: فارس

کد خبر 404561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.