نمایشگاه عکس هنرجویان استاد شجاعی منش در گالری سعدی

نمایشگاه عکس های هنرجویان استاد حسین شجاعی منش در گالری های سعدی اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نمایشگاه آثار هنرجویان استاد حسین شجاعی منش در ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۱۹ دی ماه در گالری های شماره یک و دو سعدی حوزه هنری استان اصفهان افتتاح می شود.

این نمایشگاه شامل بیش از ۱۵۰ قطعه عکس در ابعاد ۶۰ در ۴۰ است که به صورت رنگی و سیاه و سفید عکاسی شدهاند، عکسهای این نمایشگاه با موضوع آزاد (پرتره، اجتماعی، معماری ، طبیعت و...) ارائه می شوند.

حسین شجاعی منش گفت: عکسهایی که در این نمایشگاه ارائه میشوند، شامل عکس های هنرجویان تمامی دوره های آموزشی من است که بسیاری از آنها همسفران تورهای عکاسی ایران بوده اند.

وی افزود: ما از سال ۹۳ با هدف دیده شدن جاذبه های فرهنگی و معماری و گردشگری ایران تورهای تخصصی عکاسی ایران را برگزار کردیم و در این نمایشگاه منتخبی از این عکس ها نیز به نمایش درمی آیند.

این هنرمند عکاس در خصوص نمایشگاه آثار هنرجویان خود خاطرنشان کرد: در این عکس ها آداب و رسوم، آئین های ملی و مذهبی، قومیت ها، اقلیم های مختلف، بناها و معماری از کویر و شهرهای مختلف ایران از جمله یزد، قشم، هرمز، و... را می توان دید.

نمایشگاه عکس «هنرجویان استاد حسین شجاعی منش و همسفران تورهای عکاسی ایران» از روز ۱۹ دیماه لغایت ۳۰ دی ماه همه روزه در گالری شماره یک و دو سعدی واقع در خیابان استانداری، گذرسعدی، عمارت سعدی جهت بازدید عموم دایر است و علاقه مندان می توانند برای بازدید از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به این مرکز مراجعه نمایند.

حسین شجاعی منش عکاسی حرفه ای را از سال ۷۷ آغاز کرد و از سال ۸۶ تاکنون به آموزش عکاسی و اصول آن در رشته های نقاشی ، سینما و عکاسی می پردازد. وی استاد اسبق دانشگاه سپهر و استاد عکاسی انجمن جوانان، استاد عکاسی جهاد دانشگاهی و حوزه هنری است. این هنرمند عکاس همچنین دارای جوایز ملی و بین المللی متعددی در زمینه ی عکاسی است.

کد خبر 404559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.