برای سکو می جنگیم/ لیگ برتر هندبال بانوان شگفتی ساز شده است

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: اشگاه سپاهان از سنین پایه پیگیر هندبال است و آن را حمایت می کند که نتیجه آن را در تیم بزرگسالان می بیند. بازیکنانی که درحال حاضر در لیگ بزرگسالان بازی می کنند هفت سال گذشته در قسمت پایه بودند.

فاطمه محمد خانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تعطیلات نیم فصل، اظهار کرد: استراحت خوبی داشتیم و تیم را تقویت کردیم که برای نیم فصل دوم بازیکنان آمده هستند. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم زیرا پنجم جدول هستیم و برای روی سکو رفتن به تمام امتیازات نیاز داریم.

وی افزود: از تیم بازیکنی جدا نشده است و فقط یک بازیکن جوان و یک بازیکن نوجوان اصفهانی به ما اضافه شده است.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان با بیان اینکه هفته اول نیم فصل دوم با ارشیا شیر طرقبه بازی داشتیم اما آن ها برای مسابقه حاضر نشدند، خاطر نشان کرد: جمعه -۲۰ دی ماه- از ساعت ۱۱ در سالن ملت به مصاف ذوب آهن خواهیم رفت. تیم همشهری یک دست است و بازیکنان آن چندسال باهم کار کرده اند که سال گشته در مقام سوم جدول ایستادند. ماهم تیم با انگیزه ای هستیم که دربی قشنگی را پیش رو داریم.

محمد خانی اضافه کرد: در نیم فصل دوم مسابقه تدارکاتی داشتیم تا به آمادگی برسیم که امیدوارم بازیکنانم جمعه عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در خصوص شرایط لیگ برتر هندبال بانوان تصریح کرد: امسال لیگ برتر هندبال بانوان شگفتی ساز شد. همه تیم ها حتی آن هایی که پایین جدول قرار دارند بهترین عملکرد را از خود ارائه دادند زیرا بازیکنان خوب درهمه تیم ها پخش شدند. امسال از بازیکنان جوان و امید در تیم ها بیشتر استفاده شده که اتفاق خوبی است.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان افزود: سال گذشته تیم های اول تا سوم مشخص بودند اما در سال جاری هر هشت تیم جنگنده بازی می کنند که مشخص نیست چه تیم هایی در رده های اول تا سوم قرار می گیرند و این نشان از بالاتر رفتن سطح لیگ برتر است.

محمد خانی با اشاره به اینکه داوری یک قسمتی از بازی است، گفت: داوران نقاط ضعفی دارند که بزرگ نیست. بازیکنان در زمین توپ هایی را از دست می دهند و بعد آن را تقصیر داور می اندازند در صورتی که داور تنها یک سوت دارد و ایجاد موقعیت برعهده خود بازیکن است.

وی ادامه داد: به نظر من اگر مربیان کار خود را انجام دهند و درگیر داوری نشوند می توانند نتیجه بهتری کسب کنند. داوران سرمایه های هندبال هستند.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در رابطه با کسب مقام، اظهار کرد: سکوی اول را نمی توانیم بدست آوریم اما برای سکو دوم یا سوم می جنگیم.

محمد خانی با بیان اینکه نیم فصل اول از بازیکنانم رضایت کامل را نداشتم، خاطر نشان کرد: بازیکنانم چند هفته ای است که عملکرد بهتری دارند و از آن ها راضی هستم زیرا با انگیزه تر بازی می کنند. از آن ها می خواهم بازی که در شان فولاد مبارکه سپاهان است را به نمایش بگذارند.

وی در خصوص تیم ملی هندبال بانوان، تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان و کادر تیم ملی مشخص نشده اند و در هفته های آینه اسامی آن ها اعلام می شود. هدف فدراسیون هندبال سرمایه گذاری در قسمت نونهالان، نو جوانان، جوانان و امید ها است.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان اضافه کرد: در بهمن ماه کلاس های مربیگری B جهانی را داریم که به دانش مربیان اضافه می کند. فدراسیون هندبال به بخش بانوان توجه زیادی دارد زیرا می داند نیرو های خوبی در بخش بانوان وجود دارند که اگر روی آن ها سرمایه گذاری شود می توانند چند سال آینده در مسابقات آسیایی بدرخشند.

محمد خانی با اشاره به اینکه سپاهان از همه تیم های بانوان خود حمایت می کند، گفت: باشگاه سپاهان از سنین پایه پیگیر هندبال است و آن را حمایت می کند که نتیجه آن را در تیم بزرگسالان می بیند. بازیکنانی که درحال حاضر در لیگ بزرگسالان بازی می کنند هفت سال گذشته در قسمت پایه بودند. سپاهان هندبال بانوان را ساپورت می کند و آن چیزی که در شان ورزشکار است را محیا می کند.

وی خاطر نشان کرد: از دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان تشکر می کنم که همیشه هندبال بانوان را حمایت کردند، اگر حمایت باشگاه ها نبود ما نمی توانستیم به جایی برسیم.

کد خبر 404553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.