ذوب‌آهن بی سرمربی، سخنگوی خارج از دسترس!

در شرایطی که اخبار ضد و نقیضی در مورد انتخاب سرمربی جدید ذوب‌آهن به گوش می رسد اطلاع‌رسانی مناسبی از جانب سخنگوی باشگاه و بقیه اعضای هیئت مدیره در این زمینه انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خبر معرفی علی دایی به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن ظهر روز _ یکشنبه ۱۵ دی ماه_ آنقدر سریع و برق‌آسا در رسانه‌های مجازی و حتی خبرگزاری‌ها منتشر شد که به نظر می‌رسید حتی خود مدیران ذوب‌آهن هم از این اتفاق شوکه شده‌اند. به هر حال ذوبی‌ها وعده داده بودند که تا روز شنبه ۱۴ دی‌ماه نام سرمربی جدیدشان را رسانه‌ای کنند و حتی از درون باشگاه خبر رسیده بود که ذوب‌آهن برای عصر روز شنبه هم تدارک مراسم معارفه سرمربی جدید را فراهم کرده است، اما نیم ساعت بعد از اینکه خبر پیوستن دایی به ذوب‌آهن فضای رسانه‌های ورزشی را تحت تاثیر قرار داد به یکباره مصاحبه دایی با یکی از خبرگزاری‌ها و تکذیب آمدنش به اصفهان آب سردی بر پیکر هوادارانی بود که خیال می‌کردند تیمشان بعد از دو هفته بلاتکلیفی سرانجام سرمربی خودش را شناخته است.

با این حال و در شرایطی که مصاحبه مشکوک دایی نشان از عدم توافق او با ذوب‌آهن داشت، هنوز اظهار نظر رسمی از جانب مدیران ذوب‌آهن در مورد این اتفاق منتشر نشده و اکثریت قریب به اتفاق خودشان را به بی خبری زده‌اند که اصلا از ابتدا هیچ مذاکره‌ای با دایی صورت نگرفته و او گزینه ذوب‌آهن نبوده است. این بی خبری محض و عدم شفاف‌سازی به نوعی باعث عصبانیت و حساسیت هواداران هم شده و در روزهایی که لازم است آنها اخبار موثق و امیدوارکننده را از درون باشگاه و جلسات هیئت مدیره بشنوند، هیچکس حاضر به پاسخگویی نیست.

در این میان شرایط برای سخنگوی باشگاه کمی غیرقابل باور است و احمد جمشیدی که در ۲۵ فروردین ماه امسال به عنوان سخنگوی رسمی باشگاه انتخاب شده بود، این روزها تقریبا از دسترس خارج شده و جوابگوی تماس‌های متعدد رسانه‌ها نیست.

اینکه دلیل اصلی انتخاب سخنگو از جانب باشگاه ذوب‌آهن چه بود و اصلا این عنوان در باشگاه‌های ایرانی قابلیت اجرایی دارد، به کنار؛ ولی به هر حال جمشیدی بارها در صحبت هایش و به خصوص در کنفرانس مطبوعاتی جواد محمدی چشم در چشم خبرنگاران وعده داد که هیچ ترسی از پاسخگویی و تشریح شرایط باشگاه ندارد و تلفنش به صورت ۲۴ ساعته و حتی نیمه‌های شب هم بر روی تماس رسانه‌ها باز است.

زمانی‌که جمشیدی به عنوان سخنگو انتخاب شد خودش هم به خوبی می‌دانست که فرد اول باشگاه در ارتباط با رسانه‌ها است و باید از این طریق به عنوان یک پل ارتباطی وضعیت باشگاه و تصمیمات هیئت مدیره را برای هواداران پرتعداد ذوب‌آهن توضیح دهد تا همه در جریان امور قرار بگیرند.

این شرایط برای چند ماهی اجرایی شد، اما این روزها که بیش از هر زمان دیگری هواداران احتیاج به آرامش و قوت قلب دارند، هیچ خبری از سخنگو نیست و سیلی از شایعات مختلف است که بر روی سر هواداران نیمکت تیم ذوب‌آهن آوار می‌شود. حتی شایعاتی در مورد عدم تمدید حکم دو نفر از اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن و احتمال تغییر در این مجموعه هم در روزهای سکوت سخنگوی باشگاه در رسانه‌ها فراگیر شده و ای کاش که آقای سخنگو حداقل در حوزه وظایفی که برایش در چارت سازمانی در نظر گرفته شده اخبار را در اختیار رسانه‌ها و هواداران قرار می‌داد.

با خاموش کردن تلفن همراه و عدم پاسخگویی به تماس‌ها مشکلی از ذوب‌آهن حل نمی‌شود و بهتر است باشگاه با شفافیت کامل نسبت به وضعیت نیمکت تیم فوتبال اطلاعات کافی و طبقه بندی شده را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

کد خبر 404529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.