صیاد منش: تیم امید با جدیت و انرژی موفق می‌شود

مهاجم تیم فوتبال امید معتقد است ورود زودهنگام این تیم به تایلند موجب بالا رفتن کیفیت تمرینات و بهبود شرایط بازیکنان شده است و گفت: تیم امید با جدیت و انرژی موجود به موفقیت خواهد رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون فوتبال اللهیار صیادمنش در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال امید در سونگلا گفت:خوشبختانه وضعیت بسیار خوب و مطلوبی داریم. تمرینات به خوبی دنبال می شود و فاصله زیادی تا آغاز بازی ها نداریم. رفته رفته هماهنگی تیم بهتر می شود و آماده می شویم برای انجام بازی اول مقابل ازبکستان که برای ما بسیار حساس است.

مهاجم تیم ملی امید همچنین گفت: امیدوارم با توجه به شرایطی که داریم پیشرفت بچه ها بیشتر شود و به آمادگی کامل برسیم تا در بهترین وضعیت روحی و جسمی وارد بازی ها شویم. با همین جدیت و انرژی که در بازیکنان می بینم قطعا می توانیم موفق باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

صیادمنش در پایان به حضور تیم امید ایران پیش از سایر رقیبان در سونگلا اشاره کرد و گفت: این مسئله اتفاق خیلی خوبی بود که به ما کمک کرد. بچه ها به شرایط آب و هوایی عادت کردند و این مسئله باعث شد کیفیت تمرینات بالاتر برود و حتی شرایط بازیکنان بهبود پیدا کند. امیدوارم از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم و با آمادگی کامل وارد بازی ها شویم.

کد خبر 404525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.