گیتی‌پسند - فرش آرا؛ جنگ برای جایگاه / صعود هایپرشهر به پلی آف با اما و اگر...

تا حدود زیادی تکلیف همه تیم ها مشخص شده است ولی بدلیل فشردگی امتیازت جدول رده بندی جایگاه تمام تیم ها به بازی های دو هفته باقی مانده بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در حالی فردا –سه شنبه ۱۷ دیماه- بصورت همزمان از ساعت ۱۷ در هفت شهر کشور پیگیری خواهد شد که تا حدود زیادی تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله پلی آف و از طرفی تیمهای سقوط کننده به لیگ یک مشخص شده است.

دیدار شش امتیازی هفته؛ ستارگان - شهروند

شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی میزبان ستارگان ورامین است، شاگردان رضا لک هفته گذشته در بندرعباس با نتیجه سه بر صفر از سد آذرخش گذشتند ولی مگر برد از تیم قعر جدولی آذرخش چقدر ارزش داشت که رضا لک با استفاده از دروازه بان محروم خود (به گفته روزپیکر) تیمش را در معرض اتهام قرار دهد!؟ اصغری مقدم سرمربی سن‌ایچ ساوه با اعتراض به بازی کردن گلر محروم شهروند در مصاحبه با یکی از رسانه ها گفته است: "باشگاه شهروند به واسطه حضور در هیات‌رئیسه زورش زیاد بود و رسما این هفته نقض قانون کرد."

ستارگان ورامین به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده شهروند در دیدار هفته گذشته مقابل اهورا بهبهان  به تساوی یک بر یک بسنده کرد و  با حداقل امتیاز به خانه بازگشت تا دیدار این هفته شهروند و ستارگان دیدار شش امتیازی هفته بیست و پنجم نام بگیرد.

آخرین دیدار ستارگان و شهروند ساری با نتیجه دو بر یک به نفع ستارگان به پایان رسید؛ پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم شهروند با ۴۲ امتیاز در رده چهارم و ستارگان با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

ستارگان و شهروند حضور خود در مرحله پلی آف را قطعی کرده اند و جدال این دو تیم بر سر حضور در یک جایگاه بهتر در مرحله پلی آف است.

سقوط غم انگیز!؟؛ آذرخش – سوهان محمدسیما

آذرخش در سالن فجر بندر عباس میزبان سوهان محمدسیما است، آذرخش هفته گذشته در مقابل شهروند متوقف شد تا روند پیروزی شاگردان روزپیکر در یک دیدار خانگی متوقف شود و اط طرفی آذرخش در آستانه سقوط به لیگ دسته یک قرار بگیرد.

سوهان‌ محمدسیما هفته گذشته پرونده ناکامی هایشان را با یک برد پنج بر چهار در مقابل حفاری بستند تا با توجه به فشردگی جدول در دو هفته پایانی به جایگاه بالاتری امیدوار باشد.

دیدار رفت آذرخش و سوهان محمدسیما با تساوی دو بر دو به پایان رسید؛ پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم آذرخش با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم و سوهان محمدسیما با ۳۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

آذرخش اگر در دیدار باقی مانده نیز پیروز میدان شود باید منتظر نتایج دیگر تیم های باقی مانده جدول بماند.

ترسِ سقوط؟؛ سن ایچ - اهورا

سن ایچ ساوه در سالن فجر میزبان اهورای بهبهان است، سن ایچ هفته گذشته مقابل گیتی پسند با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد تا دست خالی به خانه برگردد. شاگردان اصغری مقدم در روزی که سرمربی تیم اصفهانی غایب بود زورشان به گیتی پسند نرسید تا برای کسب جایگاهی بهتر در هفته های آتی دلخوش به دو هفته باقی مانده باشند.

اهورا بهبهان هفته گذشته در مقابل ستارگان داورزنی با تساوی یک بر یک متوقف شد تا بیش از پیش در خطر سقوط به لیگ دسته یک قرار بگیرد.

آخرین رویارویی دو تیم سن ایچ و اهورا با نتیجه شش بر چهار به نفع اهورا به پایان رسید؛ تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم سن ایچ با ۳۶ امتیاز در رده ششم و اهورا با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

سن ایچ تکلیفش برای حضور در جمع تیم های حاضر در پلی آف مشخص است و فقط در دو دیدار باقی مانده برای بهبود جایگاهش به میدان میرود؛ در مقابل شاگردان محسن علیپور در طی دو هفته دیگر با دیگر تیم های پائین جدولی رقابت حساسی برای بقا در لیگ خواهند داشت.

جدال میانه جدولی ها؛ حفاری - مقاومت

حفاری در سالن امام رضا اهواز میزبان مقاومت البرز است، علاسوند و شاگردانش روزهای سختی را در حفاری پشت سر می‌گذارند و هفته گذشته نیز در مقابل سوهان محمدسیما بازی را با نتیجه پنج بر چهار واگذار کردند تا روند ناکامی هایشان ادامه داشته باشد.

مقاومت البرز هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و با نتیجه دو بر صفر هایپرشهر را متوقف کرد تا فرهاد کشاورزی و شاگردانش برای بقا در لیگ امیدوارتر شوند.

آخرین رویارویی دو تیم مقاومت البرز و حفاری با تساوی دو بر دو به اتمام رسیده است؛ تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم حفاری با ۳۱ امتیاز در رده هشتم و مقاومت با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارند.

دیدار بی‌تفاوت های هفته؛ فرش آرا گیتی پسند

فرش آرا در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان گیتی پسند است، فرش آرایی ها هفته گذشته در یک جدال مهیج و پرگل با  تساوی پنج بر پنج مقابل تیم قعر نشین شاهین متوقف شد. با توجه به دیدارهای باقی مانده صعود فرش آرا به عنوان سومین تیم صعود کننده به مرحله پلی آف تا حدود زیادی قطعی خواهد بود.

گیتی پسند هفته گذشته در یک دیدار داخل خانه در حالی که سرمربی خود را بدلیل محرومیت کنار خود نداشت توانست با یک بازی مهیج با نتیجه سه بر صفر سن ایچ را شکست دهد تا فاصله شش امتیازی گیتی پسند و مس سونگون صدرنشین کماکان حفظ شود.

آخرین رویارویی دو تیم گیتی پسند و فرش آرا با تساوی سه بر سه به پایان رسید، تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم گیتی پسند با ۵۰ امتیاز در رده دوم و فرش آرا با ۴۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

جایگاه خبرنگاران در تسخیر افراد غیر رسانه ای/ گیتی پسند زورش به فرش آرا نرسید

جدال محکومین به پیروزی؛ هایپرشهر ارژن

هایپرشهر در سالن تختی شاهین شهر میزبان ارژن شیراز است، هایپرشهر هفته گذشته در مقابل مقاومت البرز تاب مقاومت نداشت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا سه امتیاز حساس خارج از خانه برای جابری و شاگردانش از دست برود؛ سه امتیازی که میتوانست هایپرشهر را برای حضور در مرحله پلی آف امیدوار کند.

ارژن شیراز هفته گذشته در مقابل شاگردان افضل تابع مقاومت نداشت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب مس سونگون صدر نشین شد تا شاگردان کمالی در دو هفته آینده برای باقی ماندن در لیگ محکوم به برد باشد.

آخرین رویارویی دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع هایپرشهر به اتمام رسید؛ تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم هایپرشهر با ۲۶ امتیاز در رده نهم و ارژن با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

جدال صدر و قعر؛ مس – شاهین

مس سونگون در سالن پورشریفی تبریز میزبان تیم قعر جدولی شاهین کرمانشاه است، مس سونگون هفته گذشته در یک بازی نه چندان سخت توانست مقابل ارژن با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و تا حدود زیادی خاطرش از بابت صدر نشینی در انتهای مرحله رده بندی راحت باشد و دیدارهای باقی مانده جنبه تشریفاتی برایش داشته باشد.

شاهین کرمانشاه که طی هفته های گذشته توانسته بود با هدایت نادری به دو پیروزی متوالی برسد با نشستن مرزبان پور بر نیمکتش در دو هفته اخیر فقط دو تساوی بست بیاورد و بیشتر از همیشه خطر سقوط به دست یک را احساس کند.

آخرین رویارویی دو تیم با نتیجه دو بر یک به نفع مس سونگون به پایان رسید؛ تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم مس با ۵۶ امتیاز صدرنشین و شاهین کرمانشاه با ۱۹ امتیاز قعر نشین جدول رده بندی نام دارند.

کد خبر 404524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.