ابوترابی: آمریکا تمامی قواعد بین المللی را زیر پا گذاشته است

نمیانده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی محوریت مبارزه با داعش را در دست گرفت و توانست داعش را به کمک محور مقاومت نابود کند؛ بنابراین امید دشمنان و پدید آورندگان داعش نیز ناامید شد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با ایمنا پیرامون شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: آمریکا تمامی قواعد بین المللی را زیر پا گذاشته است و در خاک یک کشور دیگر نیروهای مسلح آن کشور و حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یکی از فرماندهان گروه شبه‌ نظامی حشد شعبی که بزرگ ترین نقش را در مبارزه با داعش داشت بدون اطلاع دولت عراق به شهادت رساند.

وی افزود: این اقدام آمریکا یک اعلام جنگ به ایران و عراق بود و قطعا آمریکا تاوان سختی را در پی این جنایت پس خواهد داد. ایران ظرفیت های بالایی برای پاسخ به این اقدام در دست دارد و قطعا حشد شعبی و محور مقاومت نیز با قدرت بیشتری این مسیر را ادامه خواهد داد.

نماینده مردم نجف آباد ادامه داد: سرویس های رسانه ای و اطلاعاتی آمریکا و غرب موج وحشتناکی را پیرامون پیدایش داعش به وجود آورده بودند که تاثیرات آن از خطرات جنگ هشت سال دفاع مقدس برای ایران و همچنین برای عراق و سوریه نیز به مراتب بیشتر بود و به نوعی هدف اصلی آنها حضور داعش در ایران بود. با توجه به کمک های مالی و نظامی که عربستان سعودی به داعش تزریق می کرد، نابودی آن باورکردنی نبود.

ابوترابی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی محوریت مبارزه با داعش را در دست گرفت و توانست به کمک محور مقاومت داعش را نابود کند؛ بنابراین امید دشمنان و پدید آورندگان داعش ناامید شد.

کد خبر 404520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.