دستور آماده‌باش کامل تجهیزات و نیروهای نواحی شش‌گانه ارومیه

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از آمادگی کامل نیروها و تجهیزات زمستانی برای مواقع بارش برف و باران در شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، هادی بصاری با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در شهر، اظهار کرد: بر اساس اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، دستور آماده باش کامل تجهیزات و نیروهای نواحی شش‌گانه و اداره ماشین آلات صادر شده است و هم اکنون برخلاف بارش برف در شهر، این نیروها در آماده باش کامل قرار دارند.

وی با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و تجهیزات زمستانی شهر برای مواجه با بارش‌های احتمالی برف و باران، افزود: امسال شاهد محلول پاشی حداکثری در مواقع یخبندان در معابر شهری خواهیم بود تا با به حداقل رساندن نمک پاشی در خیابان های شهر تخریب آسفالت معابر را به حداقل برسانیم.

بصاری گفت: امسال اقدامات لایروبی تمام کانال‌ها و حتی جوی‌های بزرگ شهر با جدیت تمام و پیش از آغاز فصل بارش‌ها در نواحی شش‌گانه سازمان انجام شده است تا شاهد کوچکترین مشکل و آبگرفتگی در سطح شهر نباشیم.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها و جوی‌ها از خطر آبگرفتگی در سطح شهر جلوگیری کنند و ما را در این امر یاری کنند زیرا متاسفانه در برخی موارد زباله‌های سرریزشده عامل آبگرفتگی هستند و مشکلاتی را به بار می‌آورند.

کد خبر 404519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.