شورای شهر از حضور باشکوه مردم مشهد قدردانی کرد

شورای اسلامی شهر مشهد در پیامی از حضور بی‌مثال مشهدی‌ها در وداع با پیکر پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت قدردانی کرده و آن را نمادی از میهمان‌نوازی مردم این شهر نام نهاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام شورای شهر مشهد درخصوص حضور باشکوه مردم مشهد در مراسم وداع با پیکر شهید قاسم سلیمانی و همرزمان وی، به این شرح است:

"مشهدی‌ها بار دیگر رسم میهمان‌نوازی را به بهترین شکل خود به منصه ظهور گذاشتند و بدرودی جاودانه را با سردار دل‌ها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران مظلومش به ثبت تاریخ رساندند. امروز کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی‌به حرم مطهر رضوی مملو از قدرشناسی مردمانی بود که به خوبی خادمان و سرداران خود را می‌شناسند و برای حافظان امنیت و آرامششان سر از پا نمی‌شناسند.

سرداری که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود و همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید، حالا باید هم این چنین مورد لطف و محبت مردمان این سرزمین قرار گیرد. امروز مردم مشهد دوباره حماسه آفریدند. در مقابل عظمت این مردم باید سر تعظیم فرود آورد که چه نیکو قدر خادم مخلص و مردمی خود را پاس داشتند. هزاران مشهدی و هم استانی، با حضور غرورآفرین خود لحظه‌هایی زیبا و متفاوتی را از فرودگاه شهید هاشمی نژاد تا میدان پانزده خرداد و از آنجا تا حرم مطهر ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به نمایش گذاشتند.

در این میان مدیریت شهری مشهد نیز با انجام تمهیدات لازم از حیث حمل و نقل، خدمات شهری و فرهنگی، سعی کرده بود تا فضایی آکنده از معنویت را در این وداع تاریخی و جاودانه برای شهروندان فراهم کند.

در همین راستا خدمات رسانی رایگانی را در خطوط قطارشهری و اتوبوس شاهد بودیم و هزاران نفر از زائران و مجاوران عزادار سردار دل ها از طریق حمل و نقل عمومی خود را به مراسم وداع رساندند که باید از پرسنل خدوم این بخش نیز به صورت ویژه قدردانی کنیم.

پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد بر خود لازم می داند تا از این شور و شعور بالای شهروندان مشهدی در میزبانی هرچه شایسته تر از مهمان ویژه شهرمان تقدیر و قدردانی کرده و توفیقات روزافزون را برای تمامی خادمان این ملک و ملت از خداوند متعال مسئلت نماید."

کد خبر 404516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.