پاسخ منفی سبز به زرد

سیصد و هفتاد و سومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "پاتوسی و اسماعیلی فر را می خواهم" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به در خواست قلعه نویی از مدیران سپاهان دارد.  قلعه نویی نقشه های جدید برای فوق کهکشانی تر شدن سپاهان دارد.وی با وجود لشکری از ستاره ها برای حضور پر قدرت تر در لیگ به سراغ جذب پاتوسی و اسماعیلی فر هم رفته است.

"پاسخ منفی سبز به زرد " عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به رد درخواست سپاهانی ها از همشهری بحران زده خود دارد.  سپاهانی ها که این روز ها بر خلاف سبزپوشان زنده رود حضور پرشوری در بازار نقل و انتقالات زمستانی دارند سخت به دنبال تجهیز بیشتر خود هستند. از این رو نگاهی پر رنگ به جذب دانیال اسماعیلی فر دارند که این درخواست با جواب منفی ذوبی ها رو به رو شده است.

"قلعه نویی با کومان وداع می کند" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به حذف احتمالی کومان از لیست سپاهانی ها دارد . از باشگاه سپاهان خبر های مبنی جذب آیاندا پاتوسی شنیده میشود که اگر این اتفاق رخ دهد بی شک ولادیمیر کومان باید از جمع سپاهانی ها جدا شود.  

"شهریار خیلی نزدیک و خیلی دور شد" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به خبر عجیب دیروز رسانه ها دارد. دیروز خبری در رسانه ها انتشار یافت که خبر از حضور علی دایی در نیمکت ذوب ها داشت که تنها چند ساعت پس از منتشر شدن آن از سوی دایی تکذیب شد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 404497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.