اعزام ۱۵۰ اتوبوس شهرداری کرج به مراسم تشییع پیکر "شهید سلیمانی"

رئیس سازمان فرهنگی‌، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از اعزام بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان کرجی به مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی در تهران خبر داد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای بزرگداشت مقام والای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: بیش ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به دستور شهردار کرج از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز دوشنبه_۱۶ دی‌ماه از مقابل مصلی کرج و حوزه‌های مقاومت بسیج، شهروندان را برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی به تهران منتقل می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر برگزاری مراسم بزرگداشت "شهید حاج قاسم سلیمانی" در مصلی کرج که با محوریت دفتر نماینده ولی فقیه و سپاه استان برگزار شد، بیش از ۷۰ هزار پوستر نیز برای ایجاد پویش مردمی نصب پوستر "سپهبد شهید قاسم سلیمانی" بر روی درب منازل و خودروها، میان شهروندان توزیع شده است. 

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با بیان اینکه خانواده معظم شهدا به ویژه مادران شهدا با تقدیم فرزندان خود موجب سربلندی نظام و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی شده‌اند، خاطرنشان کرد: شهادت افتخاری بس بزرگ است، اما بالاتر از آن نیّت، اراده و اعتقاد مادران و پدران شهیدان گرانقدر ایران اسلامی است که فرزندان، دلیر مردان و شیر زنان خود را برای حفظ تمامیت ارضی کشور فدا کردند.

کد خبر 404476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.