دو دیدار لغو شد/ ذوب‌آهن در آذر شهر

دو مسابقه از مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال به دلیل شهادت سپهبد قاسم سلیمانی لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری پنج دیدار دنبال می‌شود و این در حالی است که فدراسیون در روزهای گذشته با صدور بیانیه‌ای تمام دیدارهای بسکتبال را تا اطلاع ثانوی لغو کرده بود. در حال حاضر دو مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شهادت سپهبد قاسم سلیمانی لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

اما در مهم‌ترین بازی‌های این هفته شهرداری گرگان صدرنشین میزبان آویژه صنعت مشهد است. مشهدی‌ها هفته گذشته با متوقف کردن پتروشیمی بندرامام برای تثبیت صدرنشینی به گرگانی‌ها کمک بزرگی کردند، اما این هفته شاگردان شاهین‌طبع باید بسیار هوشیار باشند تا به سرنوشت پتروشیمی دچار نشوند.

پتروشیمی بندرامام میزبان رعد پدافند هوایی شهرکرد است و به نظر می‌رسد در برابر این تیم قعرنشین کار سختی در پیش نداشته باشد.

در دیگر بازی هفته ذوب‌آهن اصفهان که هفته گذشته پیروزی شیرین مقابل صنعت مس به دست آورد باید به آذرشهر برود و در برابر توفارقان رقابت کند.

برنامه بازی‌های هفته شانزدهم لیگ به شرح زیر است: (تمام مسابقات راس ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد)

شورا و شهرداری قزوین- پالایش نفت آبادان

شهرداری بندرعباس- نیروی زمینی

شهرداری گرگان – آویژه صنعت پارسا مشهد

پتروشیمی بندر امام – رعد پدافند هوایی شهرکرد

توفارقان آذرشهر – ذوب آهن اصفهان

به گزارش ایمنا، دیدار  صنعت مس کرمان و شیمیدر قم به زمان دیگری موکول شد که متعاقبا اعلام می‌شود. بازی تیم های مهرام تهران و اکسون تهران نیز به دلیل اعلام تعطیل رسمی و تشییع پیکر سردار سلیمانی در تهران، روز سه شنبه ۱۷ دی ساعت ۱۵ برگزار می شود.

کد خبر 404474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.