اولین تابلوی شهری به نام سردار سلیمانی نصب شد

شورای چند شهر در روز گدشته نامگذاری معابر شهری به نام سردار سلیمانی را به تصویب رسانده و چند شهر دیگر نیز در صدد پیوستن به سایر شهرها در قدردانی از این سردار شهید هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست فوق‌العاده شورای شهر کرمان تصویب شد که معبر ۴۵ متری شرقی غربی حدفاصل پل شهید بهشتی (اول جاده کوهپایه) به طول حدود ۱۶ کیلومتر و عرض ۴۵ متر تا میدان پرواز به نام سردار سرافراز اسلام "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" که بزرگترین بلوار شهر کرمان است، نامگذاری شود. میدان پرواز نیز به نام این سردار رشید تغییر نام یافت.

در این نشست، از خروجی بیرم آباد تا محل گنبد جبلیه به نام سردار شهید غلامحسین پورجعفری و از پل ایثار تا تقاطع شهید بادپا که هم اکنون به نام بلوار شاهد است به نام مهندس ابوالمهدی المهندس نامگذاری شد.

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر کرج و با توجه به پیشنهاد مهدی حاجی قاسمی دبیر اول و رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شورای شهر کرج، به منظور قدرشناسی از رشادت‌ها  و خدمات سپهبد شهید قاسم سلیمانی پروژه بزرگراه شمالی به نام این شهید والامقام مزین شد.

همچنین اولین تابلوی شهری با نام "سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در ارومیه نصب شد تا از این پس خیابان امام(ره)۲ به این نام شناخته شود؛ شورای شهر ارومیه پیشتر این نام را به تصویب رسانده بود.

طبق گفته روسای شورای شهر، بلوار سلامت شوشتر و میدان مرکزی نهاوند مزین به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی شد.

رئیس شورای شهر بندرعباس و الوند نیز از این نامگذاری بر یکی از معابر شهری در روزهای آینده خبر دادند.

کد خبر 404471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.