"سردار حاج قاسم سلیمانی" شهید بین‌المللی مقاومت است

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بدون تردید عموم جوانان ایران اسلامی و افسران جوان کشورمان با پیروی از تفکر سپهبد قاسم سلیمانی راه دفاع از کیان اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را ادامه خواهند داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی نژاد در دیدار با خانواده "سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی"، اظهار کرد: ایمان، اخلاص، تقوی، ولایتمداری، انقلابی‌گری و ایثار و فداکاری برای عزت اسلام و ایران و ترویج محبت اهل بیت(ع)، رمز ماندگاری و راز عزت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نه فقط متعلق به ملت ایران، بلکه مایه  فخر امت اسلام است، تاکید کرد: بدون تردید عموم جوانان ایران اسلامی و افسران جوان کشورمان با پیروی از تفکر سپهبد قاسم سلیمانی راه دفاع از کیان اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را ادامه خواهند داد.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، خدمات و حماسه‌های سردار بزرگ و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی از بدو پیروزی انقلاب و تاثیر بی بدیل این فرمانده شجاع در مبارزه با تروریسم و تلاش برای ثبات و امنیت کشور و منطقه و علاقه ملت ایران، انقلابیون دنیا و مسلمانان جهان به این شهید عالی مقام، گفت: ابعاد مختلف و زوایای پنهان شخصیت، تفکر، رفتار و ویژگی های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید به نحو مناسبی به عنوان یک الگو و نمونه به جامعه معرفی شود، زیرا برای حرکت اصولی در گام دوم انقلاب اسلامی به چنین الگوها و نمونه‌هایی نیاز داریم.

به گزارش ایمنا، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و جمعی دیگر از رزمندگان جبهه مقامت، پس از عمری مجاهدت، در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

کد خبر 404464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.