مسلمانان سراسر دنیا آرامش را از استکبار خواهند گرفت

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: شهید سلیمانی ٤٠ سال بعد از انقلاب برای حفظ اسلام و مقابله با داعشی ها و تکفیری ها تلاش کرد و از همین رو استکبار جهانی کینه ای از سردار به دل گرفت و به دنبال انتقام از او بودند.

سیدناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون شهادت قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی ضایعه ای بزرگ برای جهان اسلام بود و باعث شد ملتی در عزای از دست دادن او داغدار شود. شهید سلیمانی ٤٠ سال بعد از انقلاب برای حفظ اسلام و مقابله با داعشی ها و تکفیری ها تلاش کرد و از همین رو استکبار جهانی کینه ای از سردار به دل گرفت و به دنبال انتقام از او بودند.

وی افزود: شهید  سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش با مبارزات شبانه روزی خود ریشه داعش را در منطقه خشکاندند. پس از این شکست ها سحرگاه روز جمعه، سردار رشید اسلام را به شهادت رساندند و امید تمامی مسلمانان و حتی مسیحیان جهان که مستقل از استکبار جهانی هستند نابود کردند.

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان ادامه داد: آمریکایی ها باید منتظر انتقامی سخت از سوی ایران باشند؛ ملت های مسلمان در سراسر دنیا آرامش را از استکبار خواهد گرفت.

لارگانی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در پیام خود به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی نوید انتقام را به ملت داغدار ایران دادند؛ بنابراین قطعا انتقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گرفته خواهد شد اما ممکن است تا چند مدت به طول بینجامد. قاتلان او تقاص سختی را پس خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی متعلق به گروه و شهر خاصی نبود و متعلق به همه مردم سوریه، عراق و ایران است. شاید برخی از ما هنوز شناخت کافی از رشادت ها و شجاعت ها او نداشته باشیم و مردمان سوریه و عراق بهتر از ما او را شناخته باشند.

کد خبر 404442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.