بازپیرایی ۳۰ پارک محله‌ای در یزد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر یزد ۳۰ پارک در سطح شهر یزد بازپیرایی شده است.

محمد صفدرپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اغلب پارک‌هایی بازپیرایی شده در محله‌ها قرار دارد، اظهار کرد: اقدامات بازپیرایی این پارک‌ها شامل نورپردازی، اصلاح و تغییر فضای سبز به درختان و گیاهان سازگار به آب و هوای شهر و تجهیز برخی از آنها به وسایل ورزشی و بازی است.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه شهرداری‌های مناطق محوطه سازی و ساخت یا بازسازی پیاده‌روهای پارک را بر عهده داشتند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد نسبت به سایر موارد اقدام لازم را برای بازپیرایی پارک‌های سطح شهر انجام داده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد خاطرنشان کرد: این اقدامات برای استفاده هر چه بهتر و بیشتر مردم از پارک‌های سطح شهر انجام شده که در برخی موارد شاهد استقبال بیشتر مردم بعد از این تغییرات بودیم.

وی پارک باغ ملی را نمونه‌ای موفق در بازپیرایی پارک‌های شهر دانست و گفت: با تغییرات زیادی که در این پارک ایجاد شد حضور و استقبال شهروندان قابل مقایسه با گذشته نیست.

کد خبر 404410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.