همه شرایط برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در استان فراهم است

استاندار اصفهان با اشاره به تمهیدهای صورت گرفته، از آمادگی کامل این استان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی با اشاره به تمهیدهای صورت گرفته، از آمادگی کامل این استان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات مساله‌ای مهم و در سرنوشت مردم بسیار اثرگذار است که در این راستا وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مسوولیت سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: بر این اساس اقدام‌های لازم از جمله امور مربوط به پشتیبانی برای برگزاری انتخابات صورت گرفته و فرمانداران استان هم از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار هستند.

استاندار اصفهان همچنین ادامه داد: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نیز آمادگی وجود دارد و پیشنهاد شده که در صورت هماهنگی وزارت کشور و شورای نگهبان، این امر برای نخستین‌بار به طور کامل در این استان به اجرا درآید.

رضایی در مورد تحرکات انتخاباتی داوطلبان احتمالی نامزدی نمایندگی مجلس نیز اظهار کرد: فعالیت زود هنگام انتخاباتی در استان اصفهان تاکنون گزارش نشده و انتظار می‌رود داوطلبان احتمالی همچنان پایبندی خود را به قانون رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم شهیدپرور و بزرگ استان اصفهان انتظار می‌رود مشارکت فعال و حداکثری در انتخابات پیش‌رو داشته باشند چرا که می‌تواند بسیاری از اتفاق‌ها را در حوزه‌های اجرایی، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی کشور رقم بزند.

کد خبر 404397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.