آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش

شهردار خاش گفت: حدود ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر از ابتدای امسال تا کنون آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی، اظهار کرد: با توجه به وجود افزون‌ بر ۷۵۰ هکتار معبر خاکی و اهمیت رسیدگی به حاشیه‌های شهر خاش احتیاج به کمک‌های ویژه دولت در این زمینه را داریم. 

وی افزود: در جهت ارائه خدمات شایسته به مردم و تلاش برای به حداقل رساندن کمبودها و نارسایی‌ها، باید عملیات زیرسازی و آسفالت معابر را در اولویت قرار دهیم.

شهردار خاش با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه امکانات و خدمات در محلات ادامه داد: در دو ماه اخیر اجرای زیرسازی و روکش آسفالت خیابان‌های شهید باهنر، خلیفه، مدنی، معراج، امام خمینی(ره)، فلسطین، کوچه‌های منشعب از خیابان‌های باهنر و امام خمینی(ره)، کوچه مقابل پارک ریگ آباد و جدول‌گذاری در خیابان‌های خلیفه، مدنی ۹ و ۱۱، مولوی ۲۹، قدس ۶، تعاونی بسیج، کوچه مقابل پارک بانوان، زیرسازی و آماده‌سازی خیابان شهید علیرضا کرد، انجام شده است.

وی عنوان کرد: بهسازی و آسفالت معابر شهری وظیفه ذاتی شهرداری در خدمت‌رسانی به شهروندان است، لذا نیروهای شهرداری در واحد عمران شهرداری تمام توان خود را برای توسعه شهر به‌کار گرفته‌اند تا زیرسازی و روکش آسفالت مسیرهای داخل شهر را بر اساس الویت‌های ضروری انجام دهند.

تمندانی ادامه داد: در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و آسفالت معابر کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 404366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.