تداوم روند کاهشی شاخص کل بورس امروز ۱۵ دی

شاخص کل بورس تهران که از ساعت ۹ و پنج دقیقه امروز روند اصلاحی در پیش گرفته بود، پنج دقیقه بعد افزایشی شد اما با وجود جبران روند اصلاحی خود در نهایت با یک‌هزار و ۵۱۸ واحد رشد منفی به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل در بازار بورس امروز یکشنبه _۱۵ دی ماه ۹۸_ یک هزار و ۵۱۸ واحد کاهش داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۳۶۵ هزار و ۸۱۵ واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از شش میلیارد و ۱۶۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۲ هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با سه هزار و ۵۳۸ واحد کاهش به ۱۱۳ هزار و ۱۵۱ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۲ هزار و ۳۶۳ واحد افت به ۷۵ هزار و ۵۶۶ واحد رسیدند.

در بین تمامی نمادها، نماد شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با ۶۸۵ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۶۸۰ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۴۰۵ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۳۶۱ واحد و ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۳۱۲ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در مقابل گروه مپنا (رمپنا) با ۴۲۶ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۲۸۴ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۱۵۸ واحد، بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۱۴۴ واحد و سایپا (خساپا) با ۱۲۰ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

در بین نمادهای امروز نماد بانک تجارت، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری سایپا، صنایع شیمیایی ایران، سایپا، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

کد خبر 404358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.