مارسلو به من گفت در رئال یک روز پله هستی و یک روز بازی نمی کنی

وینگر برزیلی و جوان رئال مادرید اذعان کرد که از سختی ها حضور در جمع بازیکنان رئال مادرید آگاه بوده و می دانسته است که چقدر اوضاع می تواند برای او سخت باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از AS، وینیسیوس اگر چه این روزها در ترکیب اصلی رئال مادرید بازی می کند و جایگاه خوبی در ترکیب تیم ملی برزیل هم دارد، اما همین چندسال پیش در خیابان های سائو گونچالو بازی می کرد.

این بازیکن برزیلی در گفتگو با مجله پلاکار از علاقه خود به میهن و محله قدیمی اش گفت: کریسمس را در محله قدیمی و کنار خانواده و دوستانم گذراندم. سبک زندگی من این گونه است و دوست دارم بخشی از زمانم را در اینجا به کودکان برزیلی که می خواهند در آینده موفق شوند، اختصاص دهم.

وینیسوس از آن دسته بازیکنانی است که همیشه خنده بر لب دارد، او در این رابطه گفت: شاید همیشه آرام به نظر برسم اما گاهی اوقات واقعا عصبی هستم. برای مثال در بازی اولم برای فلامینگو تا حد مرگ استرس داشتم و حتی می ترسیدم به توپ ضربه بزنم.

وینیسیوس اما پله های ترقی را خیلی سریع طی کرد، حتی زودتر از بازیکنان برزیلی دیگری مثل نیمار و گابریل ژسوس. او در ۱۶ سالگی اولین بازی رسمی خود را برای تیم فلامنگو انجام داد، آن هم در کنار بازیکنانی که حداقل دو سال از او بزرگتر بودند.

مدتی بعد او با مبلغ ۴۰ میلیون یورو به تیم رئال مادرید پیوست و به سرعت به سطحی رسید که همسالان برزیلی او رویای رسیدن به آن را داشتند. وینیسیوس ادامه داد: اجازه می دهم که اتفاقات خیلی طبیعی رخ بدهند و عجله ای برای رسیدن به هدف ها ندارم.

اگرچه لوپتگی پس از پیوستن بازیکن برزیلی به تیمش او را به تیم دوم رئال فرستاد تا پیشرفت خود را آنجا دنبال کند، اما سانتیاگو سولاری این بازیکن را به تیم اصلی برگرداند تا وینیسیوس تبدیل به یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار مادرید شود و این بازیکن تا زمان مصدومیت در برابر آژاکس، روند خوبی را در رئال طی کرد.

حالا و در زمان سرمربیگری زیدان، وینیسیوس در تلاش است تا جایگاه خود را در ترکیب تیم پیدا کند. تاکنون زیدان به او ۶۹۹ دقیقه اجازه بازی داده که از این حیث در جایگاه پانزدهم رئالی ها قرار دارد. با این حال او هنوز موفق نشده تا عملکرد درخشان سال های قبل خود در برزیل را تکرار کند و رئالی ها منتظر رسیدن آن روز هستند.

در طول یکسال و نیم حضور وی در جمع بازیکنان مادرید، وینیسیوس هم شیرینی تشویق هواداران را چشیده و هم تلخی انتقاد ها را. اما گفته است که پیش از پیوستن به رئال می دانست که اوضاع چطور قرار است پیش برود و آمادگی همه چیز را دارد: مارسلو زمانی به من هشدار داد که اینجا در رئال تو یک روز پله هستی و روز دیگر اصلاً در ترکیب تیم بازی نمی کنی.

این روزها با مصدومیت ادن هازارد، فرصت خوبی نسیب وینیسیوس شده تا خود را به زیدان و هواداران رئال اثبات کند. این بازیکن برزیلی باید تلاش خود را بکند تا با نمایش عملکرد قابل قبول در مقابل حریف اول رئال، ختافه، باز هم در دل سرمربی تیمش جا بگیرد.

کد خبر 404349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.