مسیرهای دوچرخه‌سواری بدون استفاده شهر اصلاح شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی مسیرهای دوچرخه‌سواری با صرف هزینه اندک و اصلاح روسازی، برچیدن موانع و نظارت مداوم بر هرس درختان مجاور می‌تواند قابل استفاده شود که همت مسئولان مربوطه در شهرداری را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه نیاز است در جریان اجرای پروژه‌ها میان بخش‌های مختلف شهرداری هماهنگی‌های لازم انجام شود، اظهار کرد: یکی از این موارد احداث مسیرهای دوچرخه‌سواری است که باید به گونه‌ای ایجاد شود که قابل استفاده باشد اما در برخی از این مسیرها که قبلا ایجاد شده، درختان هرس نشده و آن‌ها را بدون استفاده کرده است.

وی ادامه داد: گزارش شده مسیر دوچرخه‌سواری خیابان جابر انصاری با شیب زیاد در دست ساخت است که برای بدون استفاده نماندن آن، نیاز است هماهنگی‌های لازم با حوزه حمل‌ونقل شهرداری انجام شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مسیرهای دوچرخه‌سواری باید با کمترین هزینه و بیشترین تاثیر ایجاد شوند که مسیر خیابان عباس‌آباد نمونه‌ای مناسب از این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: برخی مسیرهای دوچرخه‌سواری مانند مسیر خیابان‌های وحید و اشراق با صرف هزینه اندک و اصلاح روسازی، برچیدن موانع و نظارت مداوم بر هرس درختان مجاور می‌تواند قابل استفاده شود که همت مسئولان مربوطه در شهرداری را می‌طلبد.

کد خبر 404338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.