ابراز نگرانی عضو شورای شهر اصفهان از  آمار خشونت های خانگی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است در تدوین بودجه شهرداری، مقابله با خشونت‌های خانگی در دو حوزه فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در روزهای اخیر بنابر آمارهایی که ارائه می‌شود اصفهان از لحاظ خشونت خانگی، کودک آزاری و همسرآزاری رتبه نخست را دارد.

وی افزود: این امر یک فاجعه است که نیاز به فرهنگ‌سازی و بسترسازی مناسب دارد، بنابراین لازم است در جهت تحقق شهر دوستدار کودک و شهر دوستدار زنان، در تدوین بودجه، مقابله با خشونت‌های خانگی در دو حوزه فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم اختصاص حق‌آبه تالاب گاوخونی، تصریح کرد: قرار بود ۳۰۰ میلیون متر مکعب آب باید به زاینده‌رود اختصاص داده شود تا شاهد خشکی این رودخانه نباشیم اما اکنون با خشکی زاینده‌رود پرنده‌های مهاجر و زیست بوم اصفهان در خطر جدی قرار گرفته‌ است.

وی با بیان اینکه در این شرایط مشخص نمی‌شودسهم حق‌آبه اصفهان را به کجا تخصیص داده اند، خاطرنشان کرد: با ادامه این روند،اصفهان دچار مشکلاتی خواهد شد که افسردگی شهروندان یکی از این مشکلات است.

کد خبر 404325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.