هزینه تحمیلی آلودگی هوا به خانواده دانش آموزان!

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گرفتن هزینه مازاد برای سرویس مدارس در روزهای پنجشنبه که کلاس‌های این مدارس به جبران تعطیلی روزهای آلودگی هوا تشکیل می‌شود از مصادیق رعایت نشدن حقوق شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اطهار کرد: در هفته‌های گذشته که مدارس تعطیل بود، بنا بر تصمیم آموزش و پرورش قرار شد روزهای پنجشنبه به‌طور جبرانی کلاس‌هایی برای دانش‌آموزان تشکیل شود.

وی افزود: به همین دلیل هزینه ایاب و ذهاب بر اساس تصمیم دو سال پیش کارگروه ماده ۱۸ تعیین شده و قرار است ۱۸ درصد مازاد از هزینه سرویس‌های مدارس از خانواده‌ها گرفته شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این تصمیم برای شرایط عادی بوده و مختص مدارسی است که روزهای پنجشنبه نیز نیاز به سرویس ایاب و ذهاب دارند، تصریح کرد: در شرایطی که سرویس‌های مدارس به دلیل آلودگی هوا چند روز از سال هیچ سرویسی به خانواده‌ها نداده‌اند، اضافه شدن این مبلغ به هزینه سرویس مدارس ظلم به خانواده‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده دانش‌آموزان هزینه روزهایی که آلودگی هوا مدارس را تعطیل کرد نیز پرداخت کرده‌اند، بنابراین گرفتن دوباره این هزینه، از مصادیق رعایت نشدن حقوق شهروندان است که انتطار می‌رود تاکسیرانی پاسخگوی انتقاد شهروندان در این زمینه باشد.

کد خبر 404322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.