جفاهایی که در حق اصفهان شده از زبان نائب رییس شورای شهر

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استان اصفهان همواره در دریافت بودجه‌های دولتی مورد بی‌مهری قرار گرفته و از آخرین استان‌هایی بوده که بودجه دولتی به آن اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فصل طرح‌ریزی بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: نیاز است در بودجه شهرداری عدالت و انصاف در کل مناطق مورد توجه باشد تا عدالت اجتماعی را در تمام سطح شهر شاهد باشیم.

وی افزود: با اختصاص بودجه مناطق برخوردار به مناطق کم برخوردار، اصفهان به شهری تبدیل خواهد شد که همه جای آن قابل سکونت و رضایت شهروندان است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: متاسفانه استان اصفهان همواره در دریافت بودجه‌های دولتی مورد بی‌مهری قرار گرفته و از آخرین استان‌هایی بوده که بودجه دولتی به آن اختصاص داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بارگذاری‌های انجام شده در مسیر رودخانه زاینده‌رود، جفا در حق اصفهان است، اضافه کرد: حدود ۳۰ سال گذشته یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون متر مکعب بر رودخانه بارگذاری شده اما تنها ۳۰۰ میلیون متر مکعب آن تامین شده یعنی حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب از ذخیره آب‌های زیرزمینی  فلات مرکزی برای تامین این بارگذاری‌ها برداشت می‌شود.

شریعتی‌نیا با تاکید بر اینکه مسئولان مربوطه باید برای پروژه‌های تامین آب فلات مرکزی هر اقدامی لازم است انجام دهند، ادامه داد: استفاده از ذخیره آب‌های زیر زمینی در سال‌های آینده باعث نشست زمین و خالی شدن روزنه‌های داخل خاک خواهد شد.

کد خبر 404317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.