حمایت ها از شمشیربازی استان کافی نیست

رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: با توجه به افزایش هزینه ها هیئت شمشیربازی حمایت های بیشتری را می‌طلبد؛ نه تنها هیئت شمشیربازی بلکه بیشتر هیئت ها با اینگونه مشکلات مواجه هستد.

فرهاد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر بانوان شمشیر باز سال سختی را پیش رو دارند، اظهار کرد: آقایان شمشیرباز در حال آماده شدن برای مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان هستند، بانوان نیز برای در حال آماده سازی برای حضور موفق در  لیگ می باشند؛ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نماینده شمشیربازی استان در لیگ است که سال گذشته توانست عنوان قهرمانی این رقابت ها نیز را بدست بیاورد.

وی با اشاره به اینکه درصورت برگزار نشدن مسابقات کشوری نونهالان کمی کار سخت خواهد شد، گفت: مسابقات انتخابی رده سنی نونهالان برگزار شده است ولی متاسفانه فدراسیون نتوانسته مسابقات کشوری را در این رده سنی برگزار کند. با به تعویق افتادن مسابقات کشوری نونهالان ما تغییراتی را در رده های سنی شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان با بیان اینکه با اضافه شدن قسمتی دیگر به آکادمی شمشیر بازی سرهنگ پور تا حدودی مشکلات در این آکادمی مرتفع خواهد شد؛ تصریح کرد: در آکادمی شمشیر بازی سرهنگ پور قسمتی که شامل دفتر، اتاق بدنسازی و سالن نظافتی به مجموعه اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در از لحاظ مکان و فضای سالن نداریم، ادامه داد: مشکلات بیمه ای گریبانگیر بازیکنان شاغل در لیگ آقایان شده است و در ادامه باعث شده بازیکنان سطح بالاتر استان در تیم های خارج از اصفهان فعالیت داشته باشند و بازیکنان سطوح پائین تر نیز اصلا در باشگاه خاصی حضور نداشته باشند.

رضایی با تاکید بر اینکه هیئت شمشیر بازی استان از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حمایت می شود، ادامه داد: با توجه به افزایش هزینه ها هیئت شمشیربازی حمایت های بیشتری را می‌طلبد؛ نه تنها هیئت شمشیربازی بلکه بیشتر هیئت ها با اینگونه مشکلات مواجه هستد. باید یک فکر جامع برای این معضل از سمت وزارت ورزش انجام شود.

بیشتر بخوانید:

تا به حال اسپانسر نداشته ایم!

کد خبر 404307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.