نصب تمثال شهید سلیمانی در شهر ایلام

شهردار ایلام گفت: شهرداری و سازمان‌های تابعه آن به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به فضاسازی بصری و آذین بندی شهر ایلام کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان اظهار کرد: ۶۰۰ تاکسی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ایلام مزین به تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شده است.

وی یادآور شد: این تعداد تاکسی همزمان با جابجایی مسافر حامل پیام مظلومیت، شهادت و جاوید بودن این سردار رشید و سرافراز ایران اسلامی در نقاط مختلف شهر ایلام هستند.

شهردار ایلام افزود: تعداد ۳۰ بنر حاوی تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی و مقادیر قابل توجهی پرچم و ریسه مشکی متناسب با این ایام در میادین، معابر و نقاط پرتردد شهر ایلام نصب و فضای شهر به احترام و پاسداشت مقام شامخ این شهید والامقام سوگوارانه آذین بندی شده است.

صادقیان گفت: هرچند عزای عمومی سه روز اعلام سراسری شده است، اما شهرداری ایلام بنا دارد فضاسازی آذین بندی‌ها در سطح شهر و بر روی تاکسی‌ها تا پایان هفته جاری همچنان باقی بماند.

وی با اشاره به نامگذاری یکی از معابر یا خیابان‌های اصلی شهر ایلام به اسم شهید قاسم سلیمانی، ادامه داد: چندین بلوار و خیابان اصلی برای این منظور انتخاب شده که در روز دوشنبه در شورای نامگذاری مطرح و گزینه اصلی به انتخاب اعضا برگزیده می‌شود.

شهردار ایلام تاکید کرد: بلوار یا خیابان مورد نظر در خور شان و منزلت این شهید گرانقدر خواهد بود و در ابتدای آن نیز تندیس این شهید نصب خواهد شد.

صادقیان اضافه کرد: بعد از تصویب و تایید شورای نامگذاری بلافاصله طراحی و ساخت تندیس شهید سلیمانی آغاز و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل نصب و جانمایی می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 404274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.