ترامپ: ۵۲ منطقه حساس و فرهنگی ایران را مورد هدف قرار می دهیم

«بگذارید این یک هشدار باشد که اگر ایران به هر آمریکایی یا دارایی آمریکایی ها حمله کند، ما به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سالها پیش توسط ایران گرفته شده بودند، ۵۲ منطقه حساس، مهم و فرهنگی ایران را مورد هدف قرار خواهیم داد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، ترامپ دقایقی پیش در واکنش به تاکید ایران به انتقام از اقدام تروریستی آمریکا در ترور سپهبد سلیمانی در توئیتر خود به رجز خوانی و تهدید ایران پرداخت و نوشت: «آنها (ایران) به ما حمله کردند و ما عقب نشینی کردیم. اگر دوباره حمله کنند، که من اکیداً به آنها توصیه می کنم که انجام ندهند، با آنها سخت تر از چیزی که قبلاً مورد اصابت قرار گرفته اند برخورد می کنیم!»

همچنین در بخشی از سلسله توئیت هایی که ساعاتی قبل منتشر کرده، مدعی شده است: ایران بسیار جسورانه در مورد هدف قرار دادن برخی دارایی های ایالات متحده به عنوان انتقام، صحبت کرده است. بگذارید این یک هشدار باشد که اگر ایران به هر آمریکایی یا دارایی آمریکایی ها حمله کند، ما به نمایندگی از ۵۲ گروگان آمریکایی که سالها پیش توسط ایران گرفته شده بودند ۵۲ منطقه حساس، بسیار مهم و فرهنگی ایران را مورد هدف قرار خواهیم داد. این اتفاق بسیار سریع و بسیار سخت خواهد بود. ایالات متحده هیچ تهدیدی نمی خواهد!

به گزارش ایمنا، این سراسیمگی و آشفتگی ترامپ در واقع در واکنش به تاکید مکرر مقامات عالی کشورمان است که از زمان شهادت سردار سلیمانی در روز جمعه، بارها تاکید کرده‌اند که پاسخی قاطع و دردناک در زمان و مکان مناسب به جنایت آمریکا خواهند داد.

فرمانده کل سپاه در واکنش به اقدام تروریستی واشنگتن در ترور سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب به آمریکا هشدار داد: «ترور سردار شهید قاسم سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد که مطمئناً به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد.»

کد خبر 404271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    1 0
    بروباباهیچ غلطی نمیتونی بکونی بروخونه تامامانت برات قصه بزبزقندی روتعریف کنه