بختیار: پاسخ به آمریکا باید هوشمندانه، کوبنده و با اجازه رهبر باشد

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه پاسخی در برابر این اقدام آمریکا باید هوشمندانه و کوبنده باشد و قطعا باید با کسب اجازه از فرمانده کل قوا انجام شود.

علی بختیار پیرامون شهادت سردار قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نه تنها متعلق به ایران بلکه متعلق به تمامی آزادگان جهان بود. در تمامی دنیا به عنوان شخصیت شجاع که با گروه های ترویستی به خصوص داعش مقابله کرد شناخته می شود. اگر سردار سلیمانی نبود امروز تفکر داعش تمامی جهان را فرا گرفته بود زیرا این تفکر به آرامی داشت در دنیا نفوذ می کرد؛ بنابراین همه جهان به نقش سردار سلیمانی در مقابله با داعش واقف است.

وی افزود: شهید سلیمانی با طراحی عملیات های متعدد به عنوان موفق ترین ژنرال مبارزه با تروریست ها شناخته شده بود اما آمریکایی ها با ترور وی به جهانیان نشان دادند که حامی تروریست بین الملل هستند. آمریکا بداند که قاسم سلیمانی ها زنده هستند و در واقع شهید قاسم سلیمانی به الگوی مقاومت تبدیل شده است.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز با جدیت پیگیر اقدامات موثر برای گرفتن انتقام این جنایت تروریستی آمریکا است. هرگونه پاسخی در برابر این اقدام باید هوشمندانه و کوبنده باشد و با کسب اجازه از فرماندهی کل قوا انجام شود.

بختیار تاکید کرد: شهید سلیمانی در دنیا به عنوان فرمانده ای قابل استناد شناخته شد به گونه ای که ایشان به مجلس شورای اسلامی قول دادند که داعش ظرف سه ماه آینده نابود خواهد شد و دقیقا همان طور شد. شهید سلیمانی متعلق به یک جناح سیاسی، حزب یا یک ملت نیست بلکه متعلق به تمامی آزادگان جهان است.

وی خاطرنشان کرد: این جنایت تروریستی را نه تنها مقامات ایران بلکه تمامی آزادگان جهان محکوم کردند و نمایندگان و نماینده احزاب نیز در همه جناح های سیاسی خواستار برخورد و پاسخی هوشمندانه و قاطعانه هستند.

کد خبر 404244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.