جابجایی بیش از یک میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از جابجایی یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری در نه ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد با اشاره به آمار جابجایی مسافران از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه اظهار کرد: سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمال‌غرب است.

وی با اشاره به اینکه این دو پایانه دارای ۲۴ تعاونی است، تصریح کرد: ۱۳ تعاونی اتوبوسرانی، شش تعاونی مینی‌بوس‌رانی و پنج تعاونی مسافربرهای سواری آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

جمشیدنژاد از جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ مسافر در ۹ ماهه ابتدایی امسال از طریق پایانه‌های مسافربری سنندج خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۶۸ هزار و ۶۶۹ نفر در سفرهای درون استانی و ۴۲۹ هزار و ۱۱۱ نفر نیز در سفرهای برون استانی جابجا شده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست  امسال ۳۳۲ هزار و ۸۱ مسافر جابجا شده است که از این تعداد، ۱۹۶ هزار و ۵۹۸ نفر سفر درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۴۸۳ نفر نیز  سفر برون استانی بوده است.

وی افزود: تعداد ۴۰۱ هزار و ۶۴۶ نفر در تابستان امسال از طریق پایانه مسافربری سنندج جابجا شده‌اند که از این تعداد ۲۴۳ هزار و ۳۹۲ نفر به صورت درون استانی و ۱۵۸ هزار و ۲۵۴ نفر به صورت برون استانی بوده است.

جمشید نژاد گفت: در سه ماهه سوم امسال نیز تعداد ۳۶۴ هزار و ۵۴ نفر جابجا شده‌اند که ۲۲۸ هزار و ۶۸۰ نفر از طریق مسافرت‌های درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۳۷۴ نفر نیز به صورت برون استانی بوده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۳۷۷ هزار و ۲۳۰ مسافر از طریق اتوبوس، ۴۲۶ هزار و ۶۲۴ نفر به وسیله مینی‌بوس و ۲۹۳ هزار و ۹۲۶ نفر نیز از طریق خودروی سواری جابجا شده‌اند.

کد خبر 404242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.