مهدی پاشازاده: کار استراماچونی از لحاظ معرفتی درست نبود

مهدی پاشازاده در خصوص اتفاقات کادر فنی استقلال گفت: فسخ قرارداد استراماچونی از لحاظ حرفه ای حقش بود اما از نظر معرفتی درست نبود و باید همچون کالدرون حداقل تا نیم فصل باقی می ماند.

به گزاش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهدی پاشازاده پس از دیدار با معاون وزیر ورزش اظهار کرد: خدا را شکر که سرمربی انتخاب شد و هیئت مدیره هم در حال جایگزین شدن هستند و امیدوارم در یک ماه پیش رو که بسیار هم سخت خواهد بود، شرایط به سمتی پیش رود که سرمان را بالا نگاه داریم و بتوانیم در خانواده استقلال موفقیت های زیادی را ببینیم و همه باید در این شرایط سخت حمایت کنند چرا که حمایت در این شرایط سخت بسیار مهم است.

پاشازاده گفت: کار استراماچونی از نظر معرفتی درست نبود و می توانست همچون کالدرون حداقل تا نیم فصل صبر کند. البته دیگر نباید به عقب برگردیم و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال حمایت شود، تصریح کرد: الان همه باید سرمربی را حمایت کنیم نه به خاطر شخص فرهاد بلکه به خاطر آنکه هیچ سرمایه ای بالاتر از استقلال و هواداران آن نیست، بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا در آسیا و لیگ برتر تیم به جایگاه خوبی برسد.

پاشازاده جلسه برخی پیشکسوتان با معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان را خوب توصیف و اظهار کرد: چیزی که برای من مهم است هوادار است. امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود و استقلال به جایگاه اصلی خود بازگردد.

کد خبر 404231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.