اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان میزبان پیکر شهید سردار سلیمانی

سخنگوی سپاه پاسداران اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان را شهرهای میزبان پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی عنوان کرد.

به گزارش ایمنا، سردار شریف در خصوص آخرین جزئیات تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: پیکر سردار سلیمانی فردا صبح -یکشنبه ۱۵ دی-  در شهر اهواز تشییع خواهد شد و ظهر همین روز پیکر ایشان به مشهد انتقال پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: پس از آن پیکر این شهید بزرگوار به تهران انتقال پیدا می کند و ساعت ۱۹:۳۰ شب یک شنبه مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی در مصلی تهران برگزار خواهد شد. مراسم تشییع و نماز بر پیکر شهید سلیمانی ساعت ۸ صبح -دوشنبه ۱۶ دی ماه - در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. مقام معظم رهبری بر پیکر ایشان نماز می‌خوانند و نهایتا پیکر او از مسجد دانشگاه به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران اضافه کرد: بعد از ظهر روز دوشنبه مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی در قم برگزار و سپس برای خاکسپاری به کرمان منتقل می شود.

ساعت ۱:۲۰ جمعه ۱۳ دی به وقت تهران چند بالگرد ارتش آمریکا به همراهی پهپادها در نزدیکی فرودگاهی در بغداد دو خودروی وابسته به نیروهای بسیج مردمی (حشد شعبی) را هدف قرار دادند که در نتیجه آن افزون بر شهادت سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده میدانی شبه‌نظامیان بسیج مردمی عراق و ۱۰ تن دیگر شهادت رسیدند.

کد خبر 404223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.