آموزش اصول مدیریت پسماند در سمنان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان گفت: در فصل پاییز ۹۰۲ هزار و ۸۱۴ نفر ساعت آموزش اصول مدیریت پسماند در این شهر ارایه شد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا پیوندی با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی و تفهیم اصول مدیریت پسماند ویژه دانش‌آموزان و کودکان، اظهار کرد: این آموزش‌ها در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری با اداره آموزش و پرورش سمنان ارایه شد.

وی افزود: آموزش روش تفکیک زباله از مبداء در سه سطح پیش دبستانی، مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه و آموزش چهره به چهره بمدت ۲۷۰ ساعت با هدف فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن مدیریت صحیح پسماندهای خانگی، راه‌های کاهش تولید زباله وتفکیک زباله از مبداء انجام شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان عنوان کرد: آموزش ۸۳۴ نوآموز پیش‌دبستانی به همراه نمایش عروسکی، برگزاری مسابقات مفرح و اهدای جوایز و توزیع کیسه‌های پارچه‌ای سازگار با طبیعت و آموزش چهار هزار و ۵۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی با اجرای گروه نمایشی از دیگر برنامه‌های این سازمان بوده است.

پیوندی خاطرنشان کرد: در سه ماه فصل پاییز سه هزار و ۳۲۴ شهروند سمنانی نیز  آموزش‌های مدیریت صحیح پسماندهای خانگی و تفکیک زباله از مبداء را دریافت کردند و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده به شهروندان کارت اشتراک، بروشور و کیسه‌های پسماند خشک ارایه شد.

کد خبر 404195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.