بحران در هرباشگاهی وجود دارد و باید مدیریت شود/ سعی داریم به جایگاه هفتم برسیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نبود سرمربی در تمرین های ذوب آهن تاثیر گذار است اما باشگاه در تلاش است که سرمربی جدید تیم را مشخص کند.

قاسم حدادی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه حدود یک هفته است که تمرینات تیم آغاز شده است و کم کم به شرایط ایده آل خود خواهیم رسید، اظهار کرد:  نبود سرمربی در تمرین های ذوب آهن تاثیر گذار است، اما باشگاه در تلاش است که سرمربی جدید تیم را مشخص کند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن افزود: اکنون تیم زیر نظر استکی و دستیارانش تمرین می‌کند و ذوب آهن تمرینات خوبی را انجام می‌دهد. سرمربی تیم هرچه زود تر معرفی خواهد شد و امیدوارم به اهدافی که در نظر داریم برسیم.

حدادی فر اضافه کرد: اخبار را در رسانه ها دنبال می‌کنم و از انتخاب ها آگاه نیستم، منتظر هستم تا یک شخص شایسته تیم را در دست بگیرد و به تیم کمک کند.

وی با بیان اینکه منصوریان برای تیم ما زحمت های زیادی کشید، گفت: امیدوارم که سرمربی هرچه زود تر به تیم اضافه شود تا در نقل و انتقالات و تمرینات موفق ظاهر شویم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه در مقاطع مختلف مشکلاتی مثل امروز در ذوب آهن وجود داشت، خاطرنشان کرد: این مشکلات به زودی حل خواهد شد، مدیریت باشگاه در حال پیگیری برای انتخاب سرمربی جدید است. امیدوارم هوادارن ذوب آهن در این شرایط سخت صبر و تحمل داشته باشند تا هرچه زود تر مشکلات حل شود.

حدادی فر در رابطه با پرداخت پول‌ بازیکنان تیم ذوب آهن گفت: اکنون ۳۰ درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان واریز شده است و با توجه به قول هایی که داده شده این مبلغ واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: تا مشخص نشدن سرمربی جدید تیم هیچ بازیکنی به تیم اضافه و نه از تیم جدا می شود، تمام نقل و انتقالات زیر نظر سرمربی جدید تیم است. منتظر هستیم سرمربی تیم مشخص شود تا به تاکتیک ها و عقاید او عمل کنیم.

بازیکن تیم ذوب آهن، اضافه کرد: عوامل زیادی در نتیجه گیری تیم تاثیر گذار است، اما این بحران ها در هر باشگاهی اتفاق می‌افتد و مهم این است که این بحران ها سریع مدیریت شود و به حالت عادی برگردد.

حدادی فر افزود: کارخانه و مدیریت باشگاه ذوب آهن در تلاش هستند که وضعیت تیم را بهبود دهند زیرا کادر تیم و بازیکنان از این شرایط ناراضی هستند. همه در تلاشیم تا وضعیت تیم را به حالت عادی بازگردانیم تا هواداران تیم خوشحال شوند و از فوتبالی که بازی می‌کنیم لذت ببریم.

وی در پاسخ به سوال اینکه وضعیت خود را در پایان لیگ چگونه می‌بینید؟ تصریح کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما در نیم فصل دوم سعی داریم خود را به نیمه اول جدول نزدیک کنیم و جایگاه ششم یا هفتم را کسب کنیم.

کد خبر 404185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.