نجات ۱۰۸ شهروند از حوادث مختلف در ساری

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری گفت: در آذر ماه سال جاری ۲۴۳ خودروی آتش‌نشانی به همراه ۷۵۰ مامور آتش‌نشان به محل حوادث اعزام شده اند که در عملیات انجام شده ۱۰۸ شهروند از حوادث نجات یافتند.

به گزارش ایمنا، علی دومیرکلایی از امدادرسانی به ۲۱۱ مورد حادثه در آذر ماه سال جاری خبر داد، و اظهار کرد: آتش‌نشانان مرکز استان در ماه گذشته ۷۹ مورد عملیات اطفاء حریق و ۱۳۲ مورد عملیات امداد ونجات انجام دادند.

وی تصریح کرد: در این مدت ۲۴۳ خودروی آتش‌نشانی به همراه ۷۵۰ مامور آتش‌نشان به محل حوادث اعزام شدند و در عملیات‌های انجام شده ۱۰۸ شهروند از حوادث نجات یافتند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری با اشاره به اینکه رعایت نکردن اصول ایمنی ممکن است خسارات جبران ناپذیری را بوجود آورد، گفت: متاسفانه حوادث این ماه ۴۰ مصدوم و سه کشته برجای گذاشت.

دومیرکلایی با بیان اینکه ۵۴ مورد از عملیات‌های امدادرسانی سازمان آتش‌نشانی در ماه گذشته در خارج از شهر بوده، خاطرنشان کرد: برای نجات جان و اموال شهروندان حد و مرزی قائل نیستیم و آتش‌نشانی مرکز استان فراتر از محدوده جغرافیایی و عملیاتی به شهرهای استان امدادرسانی کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت تمامی موارد ایمنی از سوی شهروندان، عنوان کرد: بر اساس نظرات کارشناسان سازمان، بیشترین علت آتش سوزی در آذرماه ناشی از برق ساختمان بوده و آتش‌سوزی بیشتر در اماکن مسکونی و وسایل نقلیه رخداده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری اضافه کرد: بیشترین امدادرسانی در ماه گذشته مربوط به حوادث آسانسور، تصادفات جاده‌ای و انحراف خودروها بوده است.

کد خبر 404169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.