پرچم کشور در اصفهان به حالت نیمه افراشته درآمد

شهردار اصفهان گفت: به نشانه عزای عمومی شهادت سردار سرافراز اسلام «شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» پرچم کشور در اصفهان به حالت نیمه افراشته درآمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز-شنبه ۱۴ دی ماه ۹۸ - در برنامه رادیویی «صدای شهر»، شهادت سردار بزرگ ایران حاج قاسم سلیمانی را به تمام شهروندان تسلیت گفت و اظهار کرد: حاج قاسم از یادگاران دفاع مقدس و فراتر از تمام ویژگی‌های مهم نظامی و دفاعی انسانی وارسته و جهادی بود.

وی افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در یک عملیات کاملا تروریستی و به صورت ناجوانمردانه و نقض حاکمیت کشور عراق توسط آمریکا به شهادت رسیدند که این اقدام آمریکایی‌ها علاوه بر نقض مقررات بین الملل، نادیده انگاشتن آشکار حقوق بشر بود که در نتیجه آن مردانی به شهادت رسیدند که با خشونت و تروریست مبارزه می‌کردند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این عمل وقیحانه آمریکا، مردم کشورهای مسلمان به ویژه ایران و عراق را عزادار کرد، گفت: به همین مناسبت از روز گذشته و پیرو اعلام عزای عمومی در کشور، پرچم‌های عزاداری در کنار پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مکان‌های مناسب و مختلف شهر نصب شده و پرچم‌های بزرگ شهری اصفهان نیز به نشان احترام به این مقام عالی نظامی سیاه‌پوش شدند.

وی ادامه داد: به نشانه عزای عمومی شهادت سردار سرافراز اسلام «شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» پرچم کشور در اصفهان به حالت نیمه افراشته درآمده است.

نوروزی با بیان اینکه امروز تجمع مردمی و عزاداری به مناسبت شهادت این مرد بزرگ از ساعت ۱۴ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی از آحاد مردم برای حضور در این مراسم باشکوه دعوت می‌کند و تمام مدیران شهری در کنار مردم در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به آمادگی شهر برای تجمع مردمی و عزاداری به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان امام (ره)، گفت: از روز گذشته شهرداری اصفهان تمام اقدامات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام داده است و قطعا امروز با حضور یکپارچه مردم مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد.

کد خبر 404157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.