افزایش سهمیه سوخت تاکسی‌های فرودگاهی در ماه جاری

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره دغدغه تاکسی‌های فرودگاهی درباره کمبود سهمیه سوخت گفت: سهمیه سوخت این رانندگان در ماه جاری افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرتضی ضامنی با بیان اینکه نرخ مصوب کرایه تاکسی در شوراهای اسلامی هر شهر تصویب و توسط فرمانداری شهر مربوطه تایید و ابلاغ می شود، اظهار کرد: رانندگان ناوگان رسمی تاکسی‌های زرد رنگی اند که ملزم به رعایت نرخ مصوب هستند.

وی افزود: رعایت نکردن نرخ مصوب توسط هر ناوگان تاکسیرانی رسمی در هر نقطه از کشور اعم از فرودگاه‌ها تخلف محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند تخلف را به شهرداری شهر مربوطه و یا شهرداری تهران به شماره ۱۸۸۸ گزارش کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به تشکیل کمیته انضباطی برای رسیدگی به این موضوعات گفت: این موضوعات پس از سهمیه بندی سوخت با اولویت رسیدگی و نتیجه به شخص شاکی اعلام می‌شود.

ضامنی ناوگان تاکسیرانی در حوزه حمل و نقل عمومی را از جمله اقشار همراه با طرح اصلاح نرخ سوخت معرفی کرد و گفت: این قشر کمترین تخلفات را در حوزه قیمتی دارد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره دغدغه تاکسی‌های فرودگاهی درباره کمبود سهمیه سوخت، خاطرنشان کرد: بنا بر پیگیری‌های انجام شده مشکل سهمیه سوخت این تاکسی‌ها رفع شده و سهمیه سوخت این رانندگان در ماه جاری افزایش خواهد یافت.

کد خبر 404144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.