بیانیه حزب ندای ایرانیان در پی شهادت سردار سلیمانی

حزب ندای ایرانیان در پی شهادت سردار رشید اسلام و پناه مظلومان جهان‌ حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا، متن کامل بیانیه حزب ندای ایرانیان در پی شهادت سپهبد سلیمانی به شرح زیر است:

 مجاهد بزرگوار، پناه مظلومان جهان، سپهبد نامدار، افتخار امت اسلام، حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید. قاسم سلیمانی به آرمان چهل ساله خویش پیوست، بیش از چهل سال مجاهدت اینک در اوج اقتدار و شرافت و محبوبیت و تسخیر قلب ها به دیدار معبود خود شتافت و شهادت حق مسلم و زیبنده وجود قاسم سربدار و شهیدامت اسلام بود.

از خون سلیمانی هزاران مالک اشتر دیگر در محافظت از کیان کشور خواهد رویید و رسم ‌و راه دفاع از انسانیت و فطرت پاک انسانی کور شدنی نیست هیات حاکمه آمریکا با این حماقت که تجلی تمام‌عیار تروریسم دولتی بود نشان داد چگونه کشور خود را ملعبه و ابزاری در دست صهیونیست های جنایتکار  قرار داده و بدون محاسبه آمریکا را وارد مخاطرات پیش بینی ناپذیر منطقه ای نموده و مسوول تبعات و اتفاقات بعدی خواهد بود.

دولت جنایتکار آمریکا با ترور سردار محبوب ایرانی حاج قاسم سلیمانی به عنوان مؤثرترین نماد مبارزه با افراط گرایی در منطقه نام خود را در رأس فهرست دولت های تروریست ماندگار کرد، چنانکه نام و یاد و منش شهید قاسم سلیمانی در دل هایمان ماندگار شد. سلیمانی رفت و به مراد دل رسید اما راه و رسم شهادت وفداکاری برای آرمان‌های پاک انسانی پیش روی همه ماست   

حزب ندای ایرانیان شهادت فرزند برومند ایران زمین را به محضر ولیعصر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و همه عدالت خواهان و عاشقان آزادی تبریک و تسلیت عرض نموده و بر عهد دیرین خود بر فداکاری در راه ایران و اسلام استوار است.

حزب ندای ایرانیان

سیزدهم دی ماه نود وهشت

کد خبر 404139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.