انتقام خون سردار سلیمانی کوبنده، مدبرانه و عاقلانه خواهد بود

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: انتقام خون سردار سلیمانی کوبنده، مدبرانه و عاقلانه در زمان مناسب خواهد بود.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون شهادت سردار قاسم سلیمانی،‌ اظهار کرد: سردار سلیمانی اسطوره مقاومت و ایستادگی است و توانست به عنوان یک استراتژیست و فرمانده نقشی در منطقه ایفا کند که از او به عنوان یک اسطوره بی بدیل یاد کنند. او توانست با مدیریت خود منطقه را از نیروهای آمریکایی تقریبا پاک کند و مقابل جرثومه های فساد مانند داعش  بایستد و منطقه را نجات دهد. 

وی افزود: شهید قاسم سلیمانی صادق ترین شخصیتی بود که در تمامی طول عمر خود با نظام جمهوری اسلامی پیوند ناگسستنی داشت و به معنای واقع ولایتمدار بود. اینکه که امروز شاهد سوگواری همه مردم و سلایق در غم از دست دادن شهید سلیمانی هستیم حاکی از این است که او توانست همه مردم را به خود علاقه مند و وابسته کند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اقدام آمریکا بیانگر به بن بست رسیدن سیاست های آنها در تحریم ها و منطقه است. آمریکا در حالتی انفعالی و بی سابقه دست به این اقدام مشمئز کننده و ناجوانمردانه زد. ترور فرمانده ارشد نظامی یک کشور تنها از فردی ناپخته مانند ترامپ برمی آمد. ترامپ با این اقدام باعث انسجام مردم ایران شده و محور مقاومت را قدرتمندتر کرد و باعث تیره و تار شدن آینده خود در منطقه شد.

حاجی بابایی با بیان اینکه انتقام خون سردار سلیمانی کوبنده، مدبران و عاقلانه در زمان مناسب خواهد بود، خاطرنشان کرد: پاسخ ما به گونه ای خواهد بود که آمریکا و رژیم صهیونسیتی را از این اقدام خود پشیمان کند تا مدت ها درد آن را احساس کنند.

کد خبر 404126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.