پیام تسلیت سردار معصوم بیگی به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

فرمانده انتظامی استان در پی شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد پاسدار حاج "قاسم سلیمانی"؛ فرمانده مجاهد و خستگی ناپذیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست آمریکای جنایتکار پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار مهدی معصوم بیگی در پی  شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد پاسدار حاج "قاسم سلیمانی"؛ و همراهانش در عملیات تروریستی بامداد جمعه 13 دی ماه که  به دست شقی ترین انسان های روی زمین رخ داد پیامی تسلیتی بدین شرح صادر کرد:

"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

از میان مؤمنان مردانی‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند ( سوره احزاب آیه33)

بار دیگر  آمریکای جنایتکار  دستش را به خون بهترین و صالح ترین انسان های روی زمین آغشته کرد و دشمنی کینه توزانه خود را  با مدافعان راه حق و حقیقت نشان داد. شهادت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که نقش بی نظیری در  نابود کردن تروریست های تکفیری داشت نشان دهنده اوج عصبانیت آمریکای جنایتکار و تروریست پرور  است.

سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز، به حق یکی از محبوب ترین انسان ها نه تنها در نزد مردم ایران بلکه در نزد تمام ملت های مستضعف و مظلومان عالم  و همه آزادی خواهان و عدالت پیشگان جهان بود. او نمونه بارز یک انسان کامل و مالک اشتر علی زمان که همه هستی خویش را در راه ولایت قرار داد بود.

شهادت هنر مردان خداست و سردار سلیمانی  پاداش یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر در جبهه های حق علیه باطل و جنگ با کفار و تروریست های جنایتکار را گرفت و به بالاترین فیض اکمل که همانا شهادت در راه خدا است رسید.  او رفت تا حق مظلومان پایمال نشود تا اسلام همیشه سرفراز باشد تا خدشه ای به حریم ولایت نیاید. بی شک روحیه جهادی ، کار خستگی ناپذیر، تزکیه نفس و خشک نشدن اشک، او را آسمانی کرد.

عاملان وسردمداران این جنایت باید بدانند که انتقام خداوند سخت و کوبنده خواهد بود.دشمنان بدانند که این جا ایران، بیشه شیران است و هرگز دل خوش نداشته باشند به شهادت یاران صدیق انقلاب چرا که با شهادت این عزیزان درخت مقاومت در منطقه و جهان تنومند تر شده و به یاری حق تعالی بساط سلطه و استیلای رژیم اشغالگر و تروریست اسرائیل و آمریکا جنایتکار درهم پیچیده خواهد شد.

اینجانب شهادت پر افتخار سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، و سردار ابو مهدی المهندس  و همراهانش را به پیشگاه مولایمان حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب و امت اسلام تبریک و تسلیت عرض نموده و بر ادامه راه این شهدای والا مقام تا رسیدن به هدف نهایی که همانا برقراری عدالت و آزادی در جهان است تاکید می کنم."

کد خبر 404123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.