مطهری و پاتوسی در راه استقلال/ سرمربی پرسپولیس نیز ایرانی می‌شود؟

سانه‌ها بعد از رفتن استراما و منسوب شدن یک سرمربی ایرانی برای استقلال از بالا رفتن احتمال عدم بازگشت کالدرون به تهران نوشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- شنبه ۱۴ دی- در حالی منتشر شد که فضای تمامی روزنامه‌ها تحت تاثیر شهادت سردار سلیمانی بود، در کنار شهادت وی، انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، اعتراض و انگشت به دهان ماندن هواداران استقلال از قبول مسئولیت سرمربیگری تیم استقلال بعد از پست اینستاگرامی فرهاد و قوت گرفتن احتمال رفتن دائمی کالدرون از ایران مهم‌ترین عناوین این روزنامه‌ها بود.

"خبرورزشی" با عنوان "سرمربی پرسپولیس هم ایرانی می‌شود" از احتمال ادامه دادن راه استراما توسط کالدرون نوشت، این در حالی است که بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران رفتن استراماچونی از استقلال بودند زیرا معتقد بودند در صورت رفتن او از کالدرون نیز حمایت باید و شاید انجام نمی‌شود تا او برنگردد و حالا این اتفاق در حال رخ دادن است.

"امضای معنوی هواداران پای دعوتنامه چه شد" عنوان "گل" در خصوص قبول مسئولیت سرمربیگری استقلال توسط فرهاد مجیدی نوشت، این قبول مسئولیت در حالی صورت گرفت که قبل از آن مجیدی اظهار کرد بود تا هواداران نخواهند برنمی‌گردد و حالا در میان اعتراض هواداران استقلال به این باشگاه برگشت.

"قوی باش و پرانگیزه تا همه را قدرتمندانه تسلیم کنی" عنوان "ایران ورزشی" در خصوص پیام احساسی استراما به فرهاد مجیدی است، پیامی که نشان می‌دهد هنوز دل استراما با استقلال است و نبودن ایران شاید خواست واقعی او نبوده.

"هدف" نیز با عنوان "صبح بخیر فرهاد" از پیام استراما به سرمربی فعلی استقلال نوشت، تا پرداختن چندین روزنامه به این پیام خبر از شهرت خبری ادامه دار استراماچونی است.

"ابرارورزشی" با عنوان "پاتوسی و مطهری در لیست فرهاد برای حضور در استقلال" از احتمال بازگشت پاتوسی به استقلال و آمدن مطهری از اصفهان نوشت، البته که صحبت‌های پیرامون پیوستن مطهری به استقلال ابتدای فصل نیست وجود داشت و اتفاق نیفتاد و باید ایستاد و دید آیا ارسلان مطهری در نهایت به تیم مورد علاقه خود خواهد پیوست یا خیر.

"پیروزی" نیز تمام صفحه خود را به شهادت سردار سلیمانی تخصیص داد.

کد خبر 404107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.