۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
دلیل محبوبیت آنر (HONOR) چیست؟

آنر (HONOR)، یک برند فرعی متعلق به شرکت هواوی است که در سال ۲۰۱۳ به منظور گسترش فعالیت‌های هواوی پا به عرصه وجود گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دفتر مرکزی آنر در شهر شنژن (Shenzhen city) قرار دارد؛ این شرکت که به منظور فروش گسترده‌تر محصولات هواوی به صورت آنلاین تاسیس شد، پس از گذشت مدتی با تمرکز بر بازاریابی ویدیویی، به یک برند مستقل تبدیل شد. محصولات آنر شامل گوشی هوشمند، تبلت و گجت‌های پوشیدنی است. در ادامه شما را با تاریخچه تاسیس، پرفروش‌ترین محصولات، دلیل محبوبیت آنر و وضعیت کنونی آن آشنا می‌کنیم:

تاریخچه تاسیس آنر

برند آنر  در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت هواوی ایجاد شد؛ این برند در سال ۲۰۱۳ به صورت رسمی معرفی و نخستین گوشی‌هوشمند آن نیز در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد. گوشی جدید با نام "honor ۳c" در مالزی رونمایی شد؛ شرکت آنر با معرفی و عرضه محصول خود در بازارهای اروپا، به سرعت به موفقیت دست یافت و محصولات خود را در سراسر جهان به فروش رساند. گوشی‌های دیگر آنر که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ معرفی شد به ترتیب "honor ۶" و "honor ۷ " نام داشت.

گوشی مجهز به هوش مصنوعی

گوشی هوشمند " Honor ۵X" که در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ معرفی شد، در ابتدا فقط به صورت آنلاین به فروش رسید و پس از آن وارد تعدادی از فروشگاه‌ها شد و سود قابل توجهی برای آنر رقم زد. این شرکت در مراسم سومین سالگرد تاسیس خود "Honor Magic"را که به نرم‌افزار هوش مصنوعی مجهز بود، معرفی کرد. گوشی جدید به منظور افزایش ارتباط با کاربر و ایجاد تعاملاتی شبیه انسان، طراحی و تولید شد. سیستم عامل هوش مصنوعی Honor Magic با نام  "مجیک لایو"، قابلیت یادگیری عادت‌های روزمره کاربران را داشت.

پر فروش‌ترین محصول آنر

"Honor ۶X" که به عنوان یکی از برترین گوشی‌های هوشمند برند آنر شناخته شد، پس از رونمایی در چین، برای عرضه به آمریکا در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ معرفی شد. این محصول به زودی عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات آنر را از آن خود کرد و از نشریات معتبر آنلاین، جایزه بهترین گوشی نمایشگاه را دریافت کرد. قیمت این گوشی در مقایسه با امکانات زیادی که داشت، بسیار پایین بود.

دلیل محبوبیت آنر چیست؟

یکی از دلایل محبوبیت این برند، نحوه فروش محصولات آن است، به طوری که در یک بازه زمانی خاص، تعداد مشخص از یک نوع گوشی هوشمند را به صورت آنلاین عرضه می‌کند؛ این کار باعث می‌شود کاربران با اشتیاق زیادی منتظر محصولات آنر باشند. دلیل دیگر محبوبیت برند آنر قیمت مناسب، در کنار کیفیت خوب محصولات آن است. آنر به ظاهر محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای دارد و از این طریق نیز نظر کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند.

محصولات دیگر آنر

 محصولات آنر فقط محدود به گوشی هوشمند نمی‌شود، بلکه این شرکت محصولات دیگری مانند انواع لپ تاپ، تبلت، هندزفری و گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت و دستبند هوشمند را نیز تولید کرده است. مدیاپدایکس ۱ (MediaPad X۱) و مدیاپدایکس۲ از جمله تبلت‌هایی بود که به طور مشترک با برند هواوی وارد بازار شد. آنر تبلت انحصاری خود را در سال ۲۰۱۶ با نام Honor Pad ۲ به بازار عرضه کرد. دو ساعت هوشمند Honor Band Z۱ و Honor Band ۳ نیز در همین دوره زمانی تولید و وارد بازار شد؛ Honor Band Z۱، وظایفی مانند کنترل سلامت و خواب کاربران را بر عهده داشت، اما Honor Band ۳ دارای قابلیت‌های بیشتر مانند کنترل ضربان قلب بود.

وضعیت کنونی آنر

هم اکنون آنر به برندی بزرگ تبدیل شده و با شرکت‌هایی مانند سامسونگ رقابت می‌کند؛ شعار آنر "for the brave" است، به این معنا که آنر همیشه تمایل دارد محصولات متفاوت و منحصر به فردی تولید کند. یکی از اهداف شرکت آنر تبدیل شدن به سومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا است؛ این جایگاه در حال حاضر در تصاحب شرکت مادر یعنی هواوی قرار دارد.

کد خبر 404066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.