بشار اسد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

رییس جمهوری عربی سوریه در پیامی به رهبر انقلاب اسلامی نوشت: اطمینان کامل داریم این جنایت بر عزم محور مقاومت برای ادامه مقابله با سیاست‌های ویرانگر آمریکا در منطقه و نیز در برابر تمامی نیروهای ستمگر و متجاوز جهان، می‌افزاید.

به گزارش ایمنا، بشار اسد امروز _جمعه ۱۳ دی‌ماه_ در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خطاب به حضرت آیت‌الله العظمی امام علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی اظهار کرد: در نهایت اندوه و حزن فراوان، خبر شهادت تعدادی از فرماندهان مقاومت و در راس آنان سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس که زندگی خود را در کار ملی و خدمت به کشور خود و محور مقاومت و آرمان‌های بر حق ملت‌ها در جنگ با تروریسم و حامیان آن سپری کرد، دریافت کردیم.

رییس جمهوری سوریه افزود: من به نام خود و به نام مردم عرب سوریه گرم‌ترین مراتب تسلیت قلبی خود را خدمت حضرتعالی و ملت برادر ایران، ابراز می‌دارم و از درگاه خداوند با عزت و جلالت مسالت دارم که آن شهید فقید را در رحمت واسعه خود قرار داده و صبر جمیل و اجر جزیل به خانواده ایشان عطا فرماید.

رییس جمهوری عربی سوریه تصریح کرد: یاد شهید سلیمانی در وجدان مردم سوریه که هرگز ایستادن وی را در کنار ارتش عربی سوریه و دفاع از سوریه علیه تروریسم و حامیان آن از یاد نخواهد برد، جاودان خواهد ماند و نقش‌آفرینی روشن وی در پیروزی‌های متعدد علیه تشکیلات تروریسم از یاد نخواهد رفت.

اسد خاطرنشان کرد: این اقدام جنایتکارانه که دولت آمریکا مرتکب آن شد، تاکید مجددی بر سیاست‌های مستدام آن در حمایت و پشتیبانی از تروریسم و گستراندن بی‌نظمی و هرج و مرج و اشاعه قانون جنگل در خدمت به طرح‌های صهیونیستی و استعمار در منطقه و تمامی جهان است.

وی اضافه کرد: ما اطمینان کامل داریم این جنایت بر عزم محور مقاومت برای ادامه مقابله با سیاست‌های ویرانگر آمریکا در منطقه و نیز در برابر تمامی نیروهای ستمگر و متجاوز جهان، می‌افزاید.

رییس جمهوری عربی سوریه تاکید کرد: شکی نداریم که راه شهید سلیمانی و همرزمان وی در اذهان جوانان مقاومت پس از شهادت وی بیشتر رسوخ خواهد کرد و بر اراده و عزم این جوانان جهت ادامه راهی که آن شهید و همرزمانش شروع کرده بودند، می‌افزاید و جهت افزایش و تحکیم‌بخشی نیرو و اقتدار مقاومت در برابر دشمنان منطقه ما و احقاق حق بر تثبیت حاکمیت اراده ملت‌ها در کل جهان پایه و مبنا خواهد شد.

اسد اظهار کرد: خالصانه‌ترین مراتب تسلیت را به حضرتعالی و ملت ایران ابراز می‌دارم.

منبع: ایرنا

کد خبر 404060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.