۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

بسته خبری ورزشی

از تمدید قرارداد رونالدو تا ازدواج مهدی قائدی

اخبار ورزش ایران و جهان در هفته ای که گذشت
از تمدید قرارداد رونالدو تا ازدواج مهدی قائدی

تمدید قرارداد رونالدو، ازدواج مهدی قائدی، سفر احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران به آمریکا و منتفی شدن حضور بیرانوند در لیگ بلژیک مهمترین اخبار ورزشی ایران و جهان در هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

* تیم فوتبال تراکتور به علت کمبود مدافع با مشکلات زیادی در طول لیگ نوزدهم مواجه بود، به همین علت جذب چند مدافع در دستور کار سرخپوشان تبریزی در نقل و انتقالات زمستانی قرار گرفته است. تراکتوری‌ها پیشنهاد خود را برای جذب مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال و باشگاه العربی قطر ارائه کرده است. مسئولان این تیم تبریزی تلاش می‌کنند تا این بازیکن را با انجام مذاکرات رسمی برای نیم فصل دوم جذب کنند.

* رده بندی کشتی گیران برتر سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام شد:
کشتی آزاد: ۱- فرانک چامیزو ۷۴ کیلوگرم (ایتالیا) ۱۰۶ امتیاز ۲- جی دن کاکس ۹۲ کیلوگرم (آمریکا) ۹۰ امتیاز ۳- گنو پتریاشویلی ۱۲۵ کیلوگرم (گرجستان) ۸۸ امتیاز

* بهمن نصیری قهرمان قایقرانی کشورمان گفت: از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان درخواست می‌کنم از فدراسیون قایقرانی حمایت کنند. با حمایت می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

* روزنامه استاد الدوحه ۵ گلزن برتر سال ۲۰۱۹ لیگ ستارگان قطر را معرفی کرد که در بین آن‌ها نام رامین رضاییان لژیونر فوتبال ایران هم وجود دارد. رضاییان با وجود آنکه یک مدافع است، اما در این فصل تا الان بهترین گلزن تیمش بوده و در بین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر بهترین عملکرد را داشته است.

* مارکا مدعی شد که قرار است قرارداد کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا تمدید شود. این رسانه اعلام کرده که به دلیل عملکرد فوق العاده این بازیکن فرانسوی قرار است قرارداد او تا سال ۲۰۲۲ تمدید شود

* مهدی قائدی ستاره این روزهای تیم فوتبال استقلال مراسم نامزدی خود را برگزار کرد. بازیکن گلزن تیم فوتبال استقلال در صدر جدول گلزنان آبی‌ها قرار دارد. قائدی در این فصل توانسته برای استقلال گل‌های زیادی را به ثمر برساند.

* رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: صلاح نیست سهراب مرادی در رقابت‌های جام فجر وزنه بزند. سهراب مرادی دارنده مدال طلا رقابت‌های وزنه برداری المپیک ۲۰۱۶ ریو، چند ماهی است که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف بازی‌های جهانی تایلند و دیگر بازی‌های گزینشی المپیک را از دست داده است. با توجه به اینکه در آخرین بازه ۶ ماهه پیش از المپیک و بازی‌های انتخابی آن، مرادی نتوانسته در ترکیه و قطر نیز وزنه بزند، رقابت‌های بین المللی فجر و بازی‌ها آسیایی آخرین شانس او برای کسب سهمیه توکیو ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

* در حالی که گفته می‌شد یک باشگاه مطرح بلژیکی که مدتی است عملکرد علیرضا بیرانوند را زیر نظر دارد و در نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده، مسئولان باشگاه پرسپولیس این پیشنهاد را رد کردند. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال تا آخر فصل در تیم پرسپولیس می‌ماند

* احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان در کیش اردو برپا کرده است و بعد از پایان اردو قرار است حدادی مقدمات حضورش در آمریکا را فراهم کند تا راهی این کشور شود. شنیده می‌شود ایرج عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی قرارداد مک ویلکینز مربی آمریکای حدادی را تمدید کرده است. طبق برنامه قرار شد حدادی رونوشت نهایی این قرارداد را به آمریکا ببرد تا مربی اش آن را امضا کند.

* باشگاه ذوب آهن برای جایگزینی محمد باقر صادقی به دنبال یک دروازه بان جدید هستند و گفته می شود گزینه مدنظر آنها محمدرضا اخباری است. این دروازه بان که زمانی ملی پوش بود، در تراکتور فرصت بازی پیدا نکرد و حالا احتمال دارد به ذوب آهن بیاید.

* خورخه  خسوس  سرمربی تیم پرتغالی فلامینگوی پرتغال که تنها در ۶ ماه به دستاوردهای قابل توجهی از جماه حضور در فینال جام باشگاه‌های جهان برابر لیورپول دست یافته بود از طرف، مارسلو ربلو دو سوزا، رئیس جمهور پرتغال نشان لیاقت سال را دریافت کرد.

* به نقل از سایت فدراسیون کاراته، بررسی عملکرد کومیته مردان ایران در ۷ مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ نشان داد که مردان ایران با کسب ۷ طلا، ۱۰ نقره، ۱۳ برنز و مجموع ۳۰، بهترین تیم سال ۲۰۱۹ در مسیر کسب سهمیه المپیک بودند.

* زلاتان ابراهیموویچ مهاجم مطرح سوئدی دنیای فوتبال، به تازگی قراردادی ۶ ماهه با تیم میلان ایتالیا به امضا رسانده و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌تواند به عضویت روسونری دربیاید.

* نشریه انگلیسی گاردین به تمجید از مهاجم ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس پرداخت. جهانبخش برای دومین باری است که در طی ۲ هفته گذشته برای تیمش گلزنی می‌کند. (بورنموث و چلسی) موتور گلزنی جهانبخش به نظر می‌رسد روشن شده و اگرچه به عنوان یار تعویضی در این دیدار به میدان آمد، اما او به شکل قابل توجهی اوج گرفته است و تماشایی ترین گل را به ثمر رساند.

* بعد از اینکه کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال ساز جدایی از تیم یوونتوس را کوک کرد، سران این باشگاه ایتالیایی اعلام کردند قصد دارند تا قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. بر اساس ادعای سران باشگاه یوونتوس، قرارداد رونالدو تا سال ۲۰۲۳ یعنی زمانی که این بازیکن ۳۸ سالکی را طی می‌کند، تمدید می‌شود.

کد خبر 404046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.