ترور سردار سلیمانی نشانه درماندگی دشمنان انقلاب است

شهردار گرگان در پیام اینستاگرامی نوشت: این سردار رشید اسلام که سال‌های عمرش را در راه جهاد در راه خدا و ترویج آرمان‌های امام راحل(ره) و در مسیر فرامین مقام معظم رهبری صرف کرد، بدون شک همیشه لرزه بر اندام دشمنان ایجاد می‌کرد و مایه آرامش، افتخار و اقتدار ایران اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام اینستاگرامی عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بدون شک خبر شهادت ناجوانمردانه سردار رشید اسلام و مجاهد در راه خدا سردار حاج قاسم سلیمانی، موجی از اندوه را در بین آحاد ملت ایران اسلامی و حتی جهان اسلام به راه انداخته است.

این سردار رشید اسلام که سال‌های عمرش را در راه جهاد در راه خدا و ترویج آرمان‌های امام راحل(ره) و در مسیر فرامین مقام معظم رهبری صرف کرد بدون شک همیشه لرزه بر اندام دشمنان ایجاد می‌کرد و مایه آرامش، افتخار و اقتدار ایران اسلامی بود.

دشمنان ایران اسلامی و راه مجاهدت بدانند، سربازان اسلام و جوانان جوامع اسلامی در پهنای جهان، با قدرت و انگیزه بیشتری راه سردار شهید پرافتخار سردار حاج قاسم سلیمانی را ادامه داده و بر اساس فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) انتقام سخت در انتظار تروریسم جهانی خواهد بود.

اینجانب این ضایعه غم‌انگیز را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه استان گلستان و شهر گرگان تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن شهید را از درگاه احدیت مسالت می‌کنم.

دشمنان ایران بدانند سربازان این مرز و بوم نه تنها با شهادت از مسیر خدمت نمی‌ایستند بلکه در سنگرهای خود با عزم محکم‌تر به مردم شریف ایران اسلامی خدمت خواهند کرد تا توطئه‌های حقیر شما بیش از گذشته خنثی شده و همه با هم شاهد سپردن پرچم بلند اسلام به صاحب اصلی آن، مهدی صاحب زمان(عج) باشیم.

والسلام علیکم

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان

کد خبر 404031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.