شهید سلیمانی، شکست دهنده نقشه تشکیل خاورمیانه جدید بود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: همراهی جبهه مقاوت با نظام جمهوری اسلامی، تقویت بسیج جهان اسلام حول محور مبارزه با استکبار جهانی، امنیت عتبات مقدسه و پایتخت عراق، امنیت سوریه و نیز شکست نقشه‌های دشمن برای تشکیل خاورمیانه جدید، همگی مدیون تلاش‌های سردار شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا در نمازجمعه امروز اصفهان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی سرباز فداکار نظام و کشور بود؛ نائل شدن وی به خیل عظیم شهدا در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) گوارای وجودش باشد.

وی افزود: سردار سلیمانی هیچگاه مراسم حضرت زهرا(س) را در بیت رهبری از دست نمی‌داد و معتقد بود انرژی خود در جبهه مقاوت را از روضه‌های آن حضرت می‌گیرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: وی از ۱۹ سالگی در خط مبارزه با ضد انقلاب در سیستان و بلوچستان بود و با شروع جنگ تحمیلی فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان را عهده‌دار شد که توانایی، مدیریت و اراده او باعث شد این لشکر همچون لشکرهای ممتاز جنگ کند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با برعهده گرفتن فرماندهی سپاه پاسداران، زمینه شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه را رقم زد، ادامه داد: همراهی جبهه مقاوت با نظام جمهوری اسلامی، تقویت بسیج جهان اسلام حول محور مبارزه با استکبار جهانی، امنیت عتبات مقدسه و پایتخت عراق در همراهی با نیروهای حشدالشعبی، امنیت سوریه و بیرون راندن داعش از آن کشور و نیز شکست نقشه‌های دشمن برای تشکیل خاورمیانه جدید، همگی مدیون تلاش‌های این سردار بود.

فدا با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی مظهر وحدت، انسجام و همبستگی مردم با خط امام و رهبری خواهد بود، خاطرنشان کرد: شادی و لذت دشمنان از این شهادت زودگذر خواهد بود و جبهه مقاومت این شادی را از آنان خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از صبح امروز که خبر شهادت سردار سلیمانی پخش شده، هزاران نفر برای حضور در جبهه‌ها و ادامه راه اعلام آمادگی کرده‌اند؛ دشمنان بدانند این شهادت فصل جدیدی را برای کشور رقم خواهد زد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در کنار جبهه مقاومت شرایط را برای نابودی اسرائیل و آمریکا در منطقه ایجاد کرده و اجازه نخواهند داد آرمان‌های امام(ره) و انقلاب به فراموشی سپرده شود.

راهپیمایی مردم اصفهان در انزجار از اقدام آمریکا

به گزارش ایمنا، مردم نمازگزار اصفهان پس از اقامه نماز جمعه، مسیر مصلی اصفهان را به سمت گلستان شهداء طی کرده و با محکومیت اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، فرمامده سپاه قدس، به راهپیمایی علیه دشمنان و عزاداری در رثای این سردار شهید پرداختند. مردم اصفهان در این راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و در سوگ سردار قاسم سلیمانی عزاداری کردند.

کد خبر 404026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.