به شهادت سردار سلیمانی غبطه می‌خورم

دبیر کل حزب‌الله لبنان، شهادت را هدف نهایی سردار سلیمانی توصیف کرد و گفت:‌ «به این شهادت با عظمت و به این عاقبت، غبطه می‌خورم».

به گزارش ایمنا و به نقل از شبکه المنار، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به خبر ترور و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی، اعلام کرد که او به شهادت وی، «غبطه» می‌خورد.

نصرالله با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس الحشد الشعبی عراق گفت:‌ «به این شهادت باعظمت و این عاقبت، غبطه می‌خورم. ماهایی که بعد از ایشان باقی مانده‌ایم، راه او را تکمیل و اهدافش را محقق و پرچمش را در همه میادین [جهاد] برافراشته خواهیم کرد».

دبیر کل حزب‌الله لبنان «قصاص عادلانه» را مأموریت مقاومت دانست و گفت: قصاص عادلانه قاتلان مجاهدان، مسئولیت و امانت و مأموریت مقاومان است.

رهبر حزب‌الله لبنان درباره آمریکایی‌ها نیز گفت: «قاتلان آمریکایی با این جنایت بزرگ، به هیچ یک از اهداف خود نخواهند رسید... [اما] اهداف حاج قاسم به دلیل روح با عظمت و خون او و به دست برادران و فرزندان مقاومش، محقق خواهد شد». 

نصرالله در پایان پیام خود خواستار «عزت و علوّ درجات برای فرمانده عظیم‌الشأن شهید قاسم سلیمانی و فرمانده بزرگ شهید ابومهدی المهندس» شد.

کد خبر 404019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.