شادی آمریکا از شهادت سردار سلیمانی را به تلخی تبدیل می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: با ادامه راه شهید سلیمانی، ایستادن در برابر دشمن و بیرون راندن آمریکا از منطقه، تلخ کامی شهادت سردار سلیمانی را برای دشمنان بیشتر خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در خطبه‌های نمازجمعه اصفهان با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی برای ایران، نظام و رهبری عزت آفرید و به همین سبب و به خاطر عظمتی که او در جبهه مقاوت آفرید، دشمن کینه این سردار اسلام را در دل داشت؛ رشادت او و آنان که در کنار او بودند از اذهان دشمن پاک نشده و ما نیز این رشادت‌ها را هیچ‌گاه فراموش نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما تربیت یافتگان مکتب حسین (ع) از شهادت بیمی نداریم، افزود: شهادت سردار سلیمانی مصادف شده با هفته‌ای که شهید کاظمی، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و ۱۰ نفر دیگر از فرماندهان نظامی در دیماه سال ۸۴ به شهادت رسیدند و همچنین مصادف است با سالروز شهادت شهید ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیماه سال ۷۳ که باید بدانیم همه این شهیدان در راه خدمت به نظام اسلامی و امنیت مردم به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: نقل است که شهید کاظمی تا پیش از شهادت در دیدار با سردار سلیمانی دست روی دست می‌زد و می‌گفت ما از شهدا عقب افتاده‌ایم؛ این‌ها آرزویشان شهادت بود که در نهایت نیز به آن رسیدند.

وی با بیان اینکه این شهادت به کام ما بسیار تلخ خواهد بود، خاطر نشان کرد: با ادامه راه شهید سلیمانی، ایستادن در برابر دشمن و بیرون راندن آمریکا از منطقه، این تلخ کامی را برای دشمنان بیشتر خواهیم کرد.

طباطبایی‌نژاد با تاکید بر اینکه از خون شهید سلیمانی، صدها سردار سلیمانی به پا خواهد خواست، اضافه کرد: آمریکا و متحدانش سالیان زیادی است علیه اسلام دست به کار شده و با ایجاد گروه‌های تروریستی، خواستند چهره‌ای جنایتکار از مسلمانان نشان دهند؛ در این میان تنها کسانی که در برابر آن‌ها ایستادند، مسلمانان جبهه مقاومت هستند و این ایستادن که حاصل وحدت شیعه و سنی و نیز وحدت میان ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و عرب بود، برای دشمنان سخت تمام شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی مصداق کسانی است که طبق گفته قرآن، هیچگاه در مسیر حق منحرف نشدند، افزود: دشمنان نمی‌توانند بینند افرادی مانند شهید سلیمانی در برابر تمام این دشمنی‌ها ایستاده‌اند اما با این حال چنین ایستادگی‌هایی در نهایت منجر به نابودی ابرقدرتی آنان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: اکنون متوجه می‌شویم که چرا امام راحل(ره) فرمودند حمله به لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم بود؛ می‌بینیم که وقتی آمریکایی‌ها در خاک عراق هستند، جرات پیدا می‌کنند که سرداران مقاومت را ترور کرده و تا چند ساعت پس از آن در آسمان عراق مانور نظامی دهند چون عراق مانند ایران نبوده و در آن کشور همچنان جاسوس‌های آمریکا حضور دارند.

امام خمینی(ره) دعوت کننده به حق بود

وی همچنین با اشاره به سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام (ره) به گورباچف، رهبری شوروی سابق، گفت: کمتر از یک سال از ابلاغ این پیام نگذشت که اثرگذاری پیام امام (ره) سبب برهم خوردن اتحاد شوری شد؛ این رفتار حضرت امام(ره) باید الگوی همه ما در دعوت به حق و عامل به دستورات خداوند باشد.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: ۱۹ دیماه ۵۶ سالروز قیام هوشمندانه و به موقع مردم قم در پی مقاله توهین آمیز به امام امت است؛ در آن روز حوزه علمیه تعطیل شد و عده‌ای نیز در جریان آن به شهادت رسیدند، این حرکت یکی از مقدمات برپایی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به پیشرو بودن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) افزود: همه ائمه اطهار(ع) به زهرای مرضیه (س) رجوع کرده و امام زمان(عج) نیز رفتار و گفتار ایشان را سرمشق خود قرار می‌دهند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) محبوب قلب پیامبر اسلام (ص) بوده و ایشان دست دختر خویش را می‌بوسیدند که این اقدام پیامبر اسلام برای تمام انسان‌ها نشان از عظمت حضرت زهرا(س) است.

کد خبر 404018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.