شهید حاج قاسم سلیمانی پروش یافته مکتب امام حسین(ع) بود

شهردار زرین‌شهر در پیام اینستاگرامی نوشت: سردار سرلشکر قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام اینستاگرامی میثم محمدی، شهردار زرین‌شهر به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، چنین است:

«انالله و اناالیه راجعون»

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) بوده است. شهادت پاداشی بود که ایشان پس از سال‌ها مبارزه و مجاهدت در دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به آن دست یافت. زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همواره آمیخته با جهاد و مبارزه بود و درنهایت نیز بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

اینجانب شهادت این فرمانده شجاع که جان خود را در راه مبارزه با گروه‌های تکفیری و حفظ امنیت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهاد را به فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم، همرزمان و به‌ویژه اعضای داغدار خانواده ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای این شهید سرفراز، رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم، صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

میثم محمدی، شهردار زرین شهر

کد خبر 404012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.