شهادت سردار سلیمانی زمینه سقوط دشمن را فراهم خواهد کرد

 آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی گفت: بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی در پیام تسلیت این مرجع تقلید در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آمده است:‌ بسم الله الرحمن الرحیم؛ «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ  وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»؛ بار دیگر استکبار جهانی و ایادی آن چهره شقی خود را نمایان نمود و عده‌ای از بهترین بندگان صالح خدا را به شهادت رساند؛ امروز جبهه مقاومت خوار چشم دشمنان شد و زمینه نابودی استکبار را در منطقه فراهم کرد.

در این پیام آمده است:‌ بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی المهندس فرمانده الحشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

پیام ادامه یافته است: این عزیزان شایسته شهادت بودند و اجر مجاهدات خود را دریافت کردند، همانطور که امام عظیم الشأن فرمودند "شهادت هنر مردان خداست".

در این پیام تاکید شده است: امروز دشمنان بدانند این ملت میلیون‌ها عاشق شهادت دارد که راه این شهدای والامقام را ادامه خواهند داد.

پیام حاکیست: اینجانب شهادت این شهدای والامقام خصوصاً حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را به روح بلندشان تبریک گفته و به همه ملت‌های آزادیخواه جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

کد خبر 404011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.